Otteluseurantaketju SM-liiga Ti 22.1.2013

  • 178 065
  • 621
Tila
Viestiketju on suljettu.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kello 18.30 tippuu kiekko jäähän, Kärpät ja Ässät huilaavat tänään.

Blues - TPS
Jokerit - JYP
Lukko - HPK
Pelicans - Ilves
SaiPa - KalPa [Urho TV, Veikkaus TV]
Tappara - HIFK

-Onko Blues kuuden sakissa vielä illalla?
-Kestääkö Tuohimaa?
-Jatkaako Lukko hyviä otteita?
-Voittaako Pelicans kolmannenkin peräkkäisen kohtaamisen?
-Kumpi on Itä-Suomen herra?
-Mitä tekee Rami?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ritari, ei... No koitetaan kestää. Jännittää, että miltä vauhti näyttää NHL:n alkamisen jälkeen.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites Jaffalasta puuttuu täysin jäämainokset? Huigeeta seurata näin kylläkin, en valita.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
SaiPahan on aloittanut about syksyn sykkeellä. Tykkään!
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mites Jaffalasta puuttuu täysin jäämainokset? Huigeeta seurata näin kylläkin, en valita.
Kaikki sponsorit lähteneet 1.9 tapahtumien johdosta.

Todellisuudessa taisi twitterissä olla juttua että Disney on Ice -tapahtuman takia jäässä ei ole mainoksia.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Että tää Urhon pätkiminen rupee vituttaa.. Luulis et 110 megan kaapelilla nyt ees jotenki sulavasti vois seurata..
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
En tiedä onko vika minussa, mutta musta Ritari on yksi urhon parhaista selostajista.

Sama, sentään eläytyy ja innostuu. Paljon parempi kuin suurin osa aneemisista vanhoista ukoista, jotka näitä matseja selostaa.

SaiPa jäähy.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
En tiedä onko vika minussa, mutta musta Ritari on yksi urhon parhaista selostajista.

Itse tykkään enempi Jalosta, jotenkin Ritarin ääni ei sytytä ja irtopala (rebound) ärsyttää. Makuasioitahan nämä on.

E: mulla siis on vain pääkanava, joten muita selostajia en Jalon ja Ritarin lisäksi ole kuullut.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Itse tykkään enempi Jalosta, jotenkin Ritarin ääni ei sytytä ja irtopala (rebound) ärsyttää. Makuasioitahan nämä on.

Ritari ei osaa pitää turpaansa kiinni vaan luettelee koko ajan tilastoja.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tappara-HIFK

Tappara 1-0 johtoon Ville Niemisen maalilla. Aika sekavaa on IFK:n suorittaminen, mutta ei tämä vielä ole hävitty.
 

chubster

Jäsen
Nyt mä heräsin, vissiin Välivaara on klesana ku ei pelaa tänään? Ei oo tainnu hetkeen pelata? :D

Yllätys yllätys, Perrinin ketju taas omissa ihan kusessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös