Otteluseurantaketju SM-liiga Ti 20.11.2012

  • 142 271
  • 436

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Suora hyökkäys JYPiltä ja maali!

Kun hyökkäyksessä oliskin jokin järki niin tulos olisi useammin tämä. Maalista tuli mieleen että Koskinen avaa ihan mihin sattuu, kiekko tuurilla Jonnen luistimeen jolta once in a lifetime suunnanmuutos keskustaan ja laidalta nousee epälätkijäjanari joka suuntaa maalille ja lyö rystyllä längistä pussiin. Kaikki meni kuten epätodennäköistä!
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
IFK pelaa Hanlon-kiekkoa. Oksettavaa paskaa ja mukana roikkumista.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kerhon "hyvin liikkuva" pakkipari Grönholm-Mielonen oli vähän purjeessa JYPin tasoituksessa.
 

Zoltán

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967 - 2013
"Parempi kuin Stapleton"-koodinimellä kulkeva kaveri se vaan jaksaa hämmästyttää allekirjoittanutta illasta toiseen. Keklun suurin sulka hattuun?
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Jokerit-Kärpät

Manelius ja Lindell ylisuorittavat, ja Kärpät pörrää todella tehottomasti... ei hitto, Jussi Jokinen vetää ohi avopaikasta, Ohtamaa mokaa, ja Moses tekee ihmeitä.

Nyt kyllä menee pitkävedot pahasti, pahasti miinuksen puolelle. Onneksi edes hyväksyttävästä syystä.

Ei sais epäillä oman joukkueen pärjäämistä, se tulee kalliiksi. NARRI NAURAA minulle.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pelicans - Ässät

Pelsu on saanut otteen 3-2 kavennuksen jälkeen, nyt Ässien pitää kestää johdossa 3.erään asti.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
haistakaapa Kärpät pitkä...sinne meni tulosvedot tältä illalta. Näyttihän se matsi ennakkoasetelmat huomioituna liian selkeältä.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Näänkö väärin vai pelaako Pelicans ihan hyvin? :o Ollu omaan silmään ihan hyvää hokii tää 2 erä ainakin, tai sit oon kännis..
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Nyt kyllä menee pitkävedot pahasti, pahasti miinuksen puolelle. Onneksi edes hyväksyttävästä syystä.

Itse olen jo kauan aikaa sitten päättänyt, että en lyö vetoa omaa joukkuettani vastaan. Kun eniten odottaa tappiota niin niillä peleillä on vain jotenkin kumma tapa vain kääntyä sitten voitoiksi.
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Nyt mä puhuin vaan noiden maalipaikkojen käyttämisestä, loukkaantumisia en viitti enää edes ajatella

Urho:n paska selostaja justiinsa kertoi että IFK:n paitaa on vetänyt päälleen 37 eri jamppaa tällä kaudella, Tapparan 26 vastaan. Eihän tässä voi muuta toivoa kuin että ne loukkaantumiset vaan tuli tällä kaudella syksyllä, ei keväällä?
 

ilveksenmiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kesytetty kissimirrilauma & joukko puuhastelijoita
Turussa pilkku tuli. Näin kertoi urhon selostaja
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tapparalla on kyllä erikoinen tyyli johtoasemassa. Nytkin lähes välittömästi pelitapa muuttui puhtaaseen pystysuunnan peliin ja HIFK sai otteen pelistä. Se mikä HIFK:lle aiheuttaa ongelmia ja mistä se Klubertanzin jäähykin tuli on Tapparan hyvä prässipeli hyökkäysalueen menetyksen jälkeen. Luistin liikkuu näyttävästi.

En tiedä, minun mielestäni tämä on ollut yllättävän hyvätasoinen matsi, kova intensiteetti ja molemmat pelaavat suht laadukkaasti.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsille rankkari. Ja Korpikoski tekee 3-1
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Kärpillä ei ole pelissä enää yhtään tunnetta tai energiaa. Todella väsyneen näköistä, näyttää jo joukkue luovuttaneen, vaikka aihetta ei pitäisi kyllä olla.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPin munakori on aivan sekaisin, muut kentät pelaavat OK. Ruohomaalle soisi pikkuhiljaa onnistumisen, on kaverilla aika hyviä tontteja taas ollut.

Mutta tää sentteri-trio... tsiisus, omassa päässä aivan kujalla ja sen takia ei tule hyökkäyspelistäkään mitään.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Salomäki pääsi läpi, mutta helvetin nopeasti irtosi Karlsson perään ja todella hienolla takakarvalla sai maalin estettyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös