Otteluseurantaketju SM-liiga ti 2.11.2010

• 159 280
  • 531

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Kerho jatkaa siitä mihin edellisessä erässä jäi. Pari paikkaa jo, mutta maali puuttuu edelleen.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ilves faneille tiedoksi, ei se Ilveskään kummonen ollu.

1,4 miljoonan Ilves johtaa tällä hetkellä arviolta 5 miljoonan Jokereita vieraissa.

Minua ei kiinnosta paskan vertaa millaista peli on ollut. :) Kuitenkin radiosta nähtynä Ilves alkoi pelaamaan vasta toisessa erässä ja tekikin 4 maalia 10 minuuttiin 28 sekuntiin.

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ilves faneille tiedoksi, ei se Ilveskään kummonen ollu. Jokerit oli täysin paska. Vituttaa, niin ettei edes vituta.

Ilveksellä on ollut tällä kaudella ikävä tapa valahtaa pelillisesti samalle tasolle vastustajansa kanssa. Tosin näin kun on päässyt käymään, on tuloksena ollut erinäinen määrä pisteitä. Saas nähdä kuin tänään käy.

Ralph

Jäsen
Ottelu päättyy joko 2-0 tai 2-3. Näin veikkaan. Jos Kerho saa murrettua Koiviston, he voittavat.

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Justin Forrest samaa ulostetta muun Jokerijoukkueen kanssa? Miten mies on pelannut?

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1.4 miljoonan Ilves johtaa tällä hetkellä arviolta 5 miljoonan Jokereita.

Minua ei kiinnosta paskan vertaa millaista peli on ollut. :) Kuitenkin radiosta nähtynä Ilves alkoi pelaamaan vasta toisessa erässä ja tekikin 4 maalia 10 minuuttiin 28 sekuntiin.

Osalle Jokeri-pelaajista voisi melkein antaa syöttöpisteitä ilves maaleihin tai edes jokku appleeraukset kun levittää punasen maton ilveksen miehille.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jos Kärpät on ollut tänään paska, mutta johtaa Kerhoa vastaan silti 2-0 niin kumpi joukkueista on ollut toistaiseksi paskempi?

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerholle vähän huolellisuutta noissa viimeisissä ratkaisuissa, niin alkaa tulemaan maaleja. Kärpät on kyllä aika surkea.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Ei kelpaa HPK:lle tänään.

alanurkka.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huhu, miten meinas KalPa turata. Mutta sitten heti toiseen päätyyn. Vauhtia ainakin tässä pelissä on. Ja nyt toisessä päässä Ahonen torjuu, sitten KalPa painaa Ässäpäätyyn.. ja joku vetää lumet kiekon päältä. Vauhtia siis on.

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Vähän sellaiset merkit ilmassa, että Jokerit painaa tuon pelin tasoihin väkisin. Tämä siis radiosta kuultuna ja torjuntoja katsoneena.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mä en jaksa tätä. Kerhon ei tarvitse kuin ottaa voitto. Kärpät on todella paska. Mutta ei. Kyllä ymmärrän jos ollaan paskempia ja hävitään, mutta tätä mä en sulata. Ei pumppu kestä..

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Mä en jaksa tätä. Kerhon ei tarvitse kuin ottaa voitto. Kärpät on todella paska. Mutta ei. Kyllä ymmärrän jos ollaan paskempia ja hävitään, mutta tätä mä en sulata. Ei pumppu kestä..

Nimenoman. Ehkä erikoisin peli, jonka olen nähnyt. Ja luulen, että hyvin pian Kärpät painaa 3-0....täysin ansaitusti...NOT.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Jokerit - Ilves

Jokerit hallitsee radion mukaan kolmatta erää Ilmalassa. Kekäläinen käynyt pukukopissa erätauolla? Jännitys on tällä hetkellä melkoinen, kun Ilves on näköjään ottanut puolustusasenteen kolmanteen erään. Saa nähdä riittääkö tänään yhden erän pelaaminen.

"Niemi iskee Kantolan poikittaisella nurin. Ei kuitenkaan sääntöjen vastaisesti, toteaa tuomarit." Jep jep.

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Kummottos Turus? Onko Tepsi vaan kahdesta umpipaskasta se onnekkaampi, vai onko johto missään määrin "ansaittu"?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy