Toki he huutavat, mutta buuaus alkoi heti kun Eronen nostettiin pystyyn.
Niin, eipä sitä kukaan uskalla sanktioiden takia kovaa narrilaumaa vastaan pelata. Tästäkin hipasta lipsahtaa joku kymmenen kihausta pannaa...32 matsia pelattu ja ensimmäistä kertaa Jokereita rikottiin 5 minuutin arvoisesti.
Siellä toimittiin ihan kuten missä tahansa muussakin hallissa: rike ja makoilua perään -> iso rangaistus -> rikottu ylös jäästä -> viheltelyä makoilusta.
flinstone kirjoitti:Täysin tilanteen ulkopuolella törkeä laitataklaus jolla Jokereiden ykköspakki pihalle pelistä ja on tilanteen perusteella pitkään sivussa aivotärähdyksen takia.
Eronen ei noussut itse pystyyn vaan talutettiin jäältä, raumalaiset osoitti tasonsa buuamalla ulos talutettavalle Eroselle.
Kiitos, tuolla kännyllä kun näpyttää niin on vaikee ottaa selkoa noista lauseista... Tulee siis tarpeeseen.Tässä vähän apua.
Ihan jees erä Espoossa. JYP jäähyili ja Blues ei saanut maalia, eipä nyt oikeastaan mitään übervaarallisia tilanteitakaan. Noh. Kai se siitä.
Eronen ei noussut itse pystyyn vaan talutettiin jäältä, raumalaiset osoitti tasonsa buuamalla ulos talutettavalle Eroselle. Sen lisäksi tuomarit päästi jo käsien läpi taklauksen Ruutua päähän jonka seurauksena Ruudulta aukesi nenä.
En väittäisi noinkaan. Mysteeriksi jäi ja tuomio oli että ei maalia. Ei minua harmita meni suuntaan tai toiseen vaan se että se dumari jonka piti se maali/ei katsoa niin nosti pään ylös kun hälinä alko, eikä mennyt tutkimaan että missä kiekko.Jep, kyllähän siinä maali vietiin Kerholta mutta minkäs teet kun ei videolta näy.
Voiko ton Riska > Eronen käydä jo tsekkaamassa jostain?
Eronen ei noussut itse pystyyn vaan talutettiin jäältä, raumalaiset osoitti tasonsa buuamalla ulos talutettavalle Eroselle. Sen lisäksi tuomarit päästi jo käsien läpi taklauksen Ruutua päähän jonka seurauksena Ruudulta aukesi nenä.
(Semir voisi lopettaa aloittamansa tappelukiellon, kuin Riska saapuu seuraavan kerran Areenalle)
Tuskin, kun ei edes livekuvassa näkynyt edes hidastuksena.
Täysin tilanteen ulkopuolella törkeä laitataklaus jolla Jokereiden ykköspakki pihalle pelistä ja Eronen on tilanteen perusteella pitkään sivussa aivotärähdyksen takia. Täysin tarkoituksella tehty ruma ja tarkoitushakuinen teloitus Riskalta. Ben-Amor, Tyrväinen ja Ruutu voisi kanssa vastata samalla tavalla tilanteen ulkopuolella ja mieluiten ihan saatanallisella vauhdilla.