Otteluseurantaketju SM-liiga Ti 17.10. 2006

  • 39 503
  • 200
Tila
Viestiketju on suljettu.

d2uce

Jäsen
Eino_Mies kirjoitti:
5-6 tappio on Lukon tavaramerkki tällä kaudella. Veikkaan että ei tarvita rankkareita.

Voin sen verran lohduttaa, että peli päättyy tänään 6-5.
 
Katos.. piste ainakin.

Eipä mennyt veikkaukseni oikein.. olin jo varma ennen peliä, että tänään olisi jypin päivä ja 3 pistettä kotiin. Nyt on tulossa piste ainakin kärpille eikä tieten se voittokaan ole mahdoton.
 

The Rock

Jäsen
AnaMasa kirjoitti:
edit: teki näköjään The Rockinkin itsetunnolle hyvää.

Se maistuu aina pirun makealta, kun Ässät kaataa TPS:n. Henk.koht. paljon tärkeämpi voitto kuin vastaava temppu Lukosta. Anteeksi jos tuuletin liiaksi ja vein näin yöunesi.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tapola pisti tyhjiin 5-2. Ei voinut LynxLynx tänään mitään. Yritys hyvä, mutta siitä ei pisteitä heru.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinpä juuri. Kerran sitten näinkin päin että Lukko pääsi jatkoajalla ylivoimalle, mutta sitten juuri se ylivoima oli pelin huonointa.

Rankkareille meni, ja siinähän Lukko ei koskaan pärjää. Tänään vois piruuttansa kokeilla jotain muutakin laukojaa kuin Strakaa, joka ei näissä rankkuleikeissä tunnu onnistuvan millään.
 

d2uce

Jäsen
Kriisi päällä, toinen rankkaritappio putkeen, kotona!

Edit: taas meni tähdet vähän miten sattuu, eli samoilla linjoilla kuin Jokerit pelissä. Pilkuilta kun pistää ratkaisun sisään saa kolme tähteä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No vittu. Sehän meni paremmin kuin osasin odottaakaan. Straka ei vetänyt, vaan Hannus.

Mä oon niin onnellinen. Nykyään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vielä näki tämänkin päivän että Lukko voitti rankkareilla... Olen aivan pyörällä päästäni!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös