Vitun hernekeittopäivä... Piti mennä keventämään oloa ja kuulin kyllä radion vessaan asti, mutta näköjään tekivät maalin juuri sinä aikana, kun pytty kohisi.
Hyvä tilanne kuitenkin.
Vitun hernekeittopäivä... Piti mennä keventämään oloa ja kuulin kyllä radion vessaan asti, mutta näköjään tekivät maalin juuri sinä aikana, kun pytty kohisi.
Hyvä tilanne kuitenkin.
Lukolle pitikin hävitä, mutta ei ihan tällä tavalla.
Kyllä TPS hyökkää 5vs5 pelissäkin ihan nätisti, mutta heti kun peli taipuu vaarattomankin näköisesti omiin päin, niin aina joku puppeloi, vittu joka kerta. Lukkohan ei varsinaisesti myllyttänyt yhtään.
HIFK:lla 4 vetoa maalia kohti ja 2 maalia, ei huono mun mielestä...
Kuhdalla muuten 199 maalia nyt liigassa. Tapparan laukauksista suurin osa aika kaukaa. Hyvältä sektorilla molemmilla jengeillä suunilleen saman verran laukauksia.
Niin, emmää ny tierä, että kuvastaako se IFK:n hyvyyttä, vai Tampereen huonoutta.
IFK:n päässä kuitenkin 12 torjuntaa, joten ilman Norttia saattaisi peli olla ihan eri lukemissa. Pakisto saisi ihan oikeasti alkaa pelaamaan. Mua ei ainakaan Lupan syöttö lämmitä, kun se perusduuni ei maistu.
Ajoituksen mestari? :)
Ajoituksen mestari? :)
Ei ilmeisesti mitään ihmeempää tapahtunut Jyväskylässä ensimmäisessä erässä.
Eli sun takias hävittiin se =(Pitäisiköhän melkein luvata, että vietän olympialaisten Suomen ratkaisupelit kokonaan vessan puolella. Miksen keksinyt sitä jo Torinon finaalin loppuhetkillä?
Aika usein nuo vessareissut toimivat. Maajoukkueellekin olen "tehnyt" useita maaleja. Pitäisiköhän melkein luvata, että vietän olympialaisten Suomen ratkaisupelit kokonaan vessan puolella. Miksen keksinyt sitä jo Torinon finaalin loppuhetkillä?
Ainakin puhuu mitä miettii, eikä perus hokijargonia..Suikkanen!! :D