Otteluseurantaketju SM-liiga Ti 16.2.2010

  • 81 699
  • 332

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vitun hernekeittopäivä... Piti mennä keventämään oloa ja kuulin kyllä radion vessaan asti, mutta näköjään tekivät maalin juuri sinä aikana, kun pytty kohisi.

Hyvä tilanne kuitenkin.

Ajoituksen mestari? :)

Ei ilmeisesti mitään ihmeempää tapahtunut Jyväskylässä ensimmäisessä erässä.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuhdalla muuten 199 maalia nyt liigassa. Tapparan laukauksista suurin osa aika kaukaa. Hyvältä sektorilla molemmilla jengeillä suunilleen saman verran laukauksia.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun hernekeittopäivä... Piti mennä keventämään oloa ja kuulin kyllä radion vessaan asti, mutta näköjään tekivät maalin juuri sinä aikana, kun pytty kohisi.

Hyvä tilanne kuitenkin.

Vedäppä santsit vielä ja pasko koko toinen erä niin HIFK vois voittaa noi legendaariset 'vaikeat' 2.erät.. =)
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lukolle pitikin hävitä, mutta ei ihan tällä tavalla.

Kyllä TPS hyökkää 5vs5 pelissäkin ihan nätisti, mutta heti kun peli taipuu vaarattomankin näköisesti omiin päin, niin aina joku puppeloi, vittu joka kerta. Lukkohan ei varsinaisesti myllyttänyt yhtään.

Lukolla oli koko erässä tosiaan vain kaksi tai kolme ihan oikeaa pyöritystä. Kaksi ensimmäistä Jasun kentän toimesta ja kolmas heti tuon kolmannen maalin jälkeen. Muuten erä oli Lukonkin kannalta erittäin vaisu.
 

12961

Jäsen
Raumalaise tarjoilee lukolle. Engren 2 ja nordlund 1. Peli ihan kohtuullista molemmin puolin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
HIFK:lla 4 vetoa maalia kohti ja 2 maalia, ei huono mun mielestä...

Niin, emmää ny tierä, että kuvastaako se IFK:n hyvyyttä, vai Tampereen huonoutta.
IFK:n päässä kuitenkin 12 torjuntaa, joten ilman Norttia saattaisi peli olla ihan eri lukemissa. Pakisto saisi ihan oikeasti alkaa pelaamaan. Mua ei ainakaan Lupan syöttö lämmitä, kun se perusduuni ei maistu.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viekääs Tamille Nessua studioon. Ei tuota flunssanasaalia jaksa kuunnella.

Onpa mukava katsella Tepsin peliä tänään. Tämän jälkeen voisi katsoa vaikka suomalaisia Vancouverissa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Maalivahti perseilee, ylivoimat perseiltiin, alivoimat perseiltiin, maalipaikat perseiltiin.. Mitä voi vielä perseillä? TPS on tällä hetkellä liigan huonoin joukkue eikä ansaitse paikkaa edes sääleissä. Raivostuttaa tuollainen!!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Toisaalta olen tuosta Lukon ensimmäisestä maalista vähän eri mieltä kuin kaikki muut tuntuvat olevan. Ei tuo nyt ihan niin simppeli kiekko torjuttavaksi ollut, että sen vuoksi maalivahti kannattaisi ristiinnaulita. Epäonnistunut laukaus, joka taisi vielä ottaa pakista kimmokkeen on aina yllättävän paha. Tuossa tilanteessa oli enää hyvin vähän aikaa reagoida muuttuneeseen tilanteeseen. Täydellinen tuuripomppu se toki oli, mutten maalivahdin piikkiin kyllä laskisi.

Kolmas maali oli toki Engrenin täydellinen lahja ja toisessa Nordlund avusti ratkaisevasti.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Niin, emmää ny tierä, että kuvastaako se IFK:n hyvyyttä, vai Tampereen huonoutta.
IFK:n päässä kuitenkin 12 torjuntaa, joten ilman Norttia saattaisi peli olla ihan eri lukemissa. Pakisto saisi ihan oikeasti alkaa pelaamaan. Mua ei ainakaan Lupan syöttö lämmitä, kun se perusduuni ei maistu.

Joo, en mä sitä väitäkkään, että HIFK olisi ollut mikään erityisen hyvä. Mutta viimeistely on ollut tarkkaa tällä kertaa.

Omissa on mun mielestä myös liikaa torjuntoja, tietysti jos laukaukset ovat tulleet kaukaa, ei niillä ole niin suurta merkitystä. Se olisi eri asia, jos kaikki vedot tulisivat parhaalta maalinteko-sektorilta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sahlstedtilla viimeiseen 10 peliin 0+1 ja viimeiseen 19 peliin 3+4. Ei kovin häävisti. Onneksi Miettinen on huikeassa vireessä, kun muut sentterit haahuilee.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajoituksen mestari? :)

Aika usein nuo vessareissut toimivat. Maajoukkueellekin olen "tehnyt" useita maaleja. Pitäisiköhän melkein luvata, että vietän olympialaisten Suomen ratkaisupelit kokonaan vessan puolella. Miksen keksinyt sitä jo Torinon finaalin loppuhetkillä?
 

_Wildchild_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Halutulle muutokselle (TM)
Ajoituksen mestari? :)

Ei ilmeisesti mitään ihmeempää tapahtunut Jyväskylässä ensimmäisessä erässä.

No ei todellakaan tapahtunu ei. Ainut asia mikä piti hereillä oli äärimmäisen paskaisen äänen omaava neitihenkilö samassa katsomonosassa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisiköhän melkein luvata, että vietän olympialaisten Suomen ratkaisupelit kokonaan vessan puolella. Miksen keksinyt sitä jo Torinon finaalin loppuhetkillä?
Eli sun takias hävittiin se =(

Ei paljon kuteja HIFK:lla, mutta tulos on ainut mikä merkkaa. Ensi erässä sitten laukaukset meille ja maaleja lisää.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
TPS on kyllä todellakin ollut huono tänään. Kelpais kyllä hyvin, että TPS jäis tänään pisteittä. Vielä kun Ilves ja HIFK voittais niin auttais kyllä kivasti Kärppiä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Jos saisi toivoa, niin tänään telkälle eka nollapeli. Ehkä toivon liikaa. Toka erä ei Lukolta yleensä suju.
 

luimuri

Jäsen
Aika usein nuo vessareissut toimivat. Maajoukkueellekin olen "tehnyt" useita maaleja. Pitäisiköhän melkein luvata, että vietän olympialaisten Suomen ratkaisupelit kokonaan vessan puolella. Miksen keksinyt sitä jo Torinon finaalin loppuhetkillä?

Joten kaikki suomalaiset telkkarit kainalossa vessaan pelien ajaksi niin kulta on saletti?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs ihmettä siellä Turussa oikein on tapahtunut? Tämähän näyttää ihan alkukauden meiningiltä kun Lukko johtaa ensimmäisen erän jälkeen reilusti. Onko TPS ollut huono vai Lukko hyvä vai molempia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös