Enpä sanoisi, Lukko kuitenkin johtaa 3-0.
Ja Kärpät pilaa mun pitkävedon.
Olisko nyt hyvä väli antaa Järvenpäälle näytönpaikka? Mielestäni olisi hyvä veto laittaa tokaan erään maaliin.
Niinhän se yleensäkin sarjakakkoselle. Ei tällaisella sijoituksella voi parempaa odottaa.Niinpä! Ja nämä on vielä Ässien kannalta lottovoittonumerot!
Hauska jäähy Capolle...Tavoittelee yhdellä kädellä kiekkoa ja narri luistelee mailaan ja kaatuu--> 2 min
Nojoo, Hentuselle heti perään jäähy, aika heppoiselta näytti sekin.
Ai kuten Helsingissäkin?
Kysymys Urhollisille, milta nayttaa lukon uudet jannut? Perttushown varjossa varmaan vaikea tietysti loistaa mutta kertokaa mielipiteita.
Olen saanut tarpeekseni muutaman sekunnin "we didn't start the fire" klipista, jokohan tuo nettiradiokin tokenisi.
Niinhän se yleensäkin sarjakakkoselle. Ei tällaisella sijoituksella voi parempaa odottaa.
Kysymys Urhollisille, milta nayttaa lukon uudet jannut? Perttushown varjossa varmaan vaikea tietysti loistaa mutta kertokaa mielipiteita.
Olen saanut tarpeekseni muutaman sekunnin "we didn't start the fire" klipista, jokohan tuo nettiradiokin tokenisi.
Tuossa Kärppien valmennuksen jäsen sanoi ekan erän jälkeen haastattelussa, että ei meillä ole mitään hätää, peli on hallussa ja hyvältä näyttää.
Niin, Tappara johtaa 0 - 2.
Pari pomppukiekkoa ja se on se on pian taas kuusmuna ja hyvä peli.
Junnon sauna lämpiää jo!