Tuskinpa se Koistinen nyt tarkoituksella Pesosen koukkasi silleen, että käsi jäi taakse ja osu tolppaan.
Tuskin, mutta muuten mies on huitonut mailallaan kuin hullu. Toi koukku oli varmaan miehen puhtain liike tässä ottelussa.
Tuskinpa se Koistinen nyt tarkoituksella Pesosen koukkasi silleen, että käsi jäi taakse ja osu tolppaan.
Generous voisi tehda edes jotain palkkansa eteen ja noutaa Koistisen.
Tanskan Lukko vai Rauman Juutit ensi kauden nimeksi?
Tähän vahva sama. Generous tosiaan osaa tuon kuitin antamisen.Generous voisi tehda edes jotain palkkansa eteen ja noutaa Koistisen. KUKAAN ei kaipaisi pelikiellossa, ja siina hommassa Matt taitaa olla parempi kuin jaakiekon pelaamisessa.
Mikäs Humlille tuli? Pelaako?
Jos kerran Koistinen teloi Pesosta, niin eikös siitä kannattaisi antaa kuitti Koistiselle? Koistiselle vaan erikoiskohtelua ja keppiä niin helvetisti. Saatanan pikku paskiainen.
Yeah, painavaa tekstiä Porin Ässien kannattajalta.
Generousin pitäisi kylläkin noutaa maalitolppa. Haluaisinpa nähdä tuon.
Ja Ilves pelaa ilman ykkösmolaria ja kahta ykkösketjun hyökkääjää. Onhan noita poissaoloja aina itse kullakin.
Hei kuule, päätä sinä. Saat ihan itse valita noista kahdesta, tai vastaavasti lähettää ehdotuksen Lukon toimistolle. Varmasti logomuutos onnistuu helposti ensikaudeksi ja siihen voidaan laittaa vaikka pieni merenneito tai voileipä.Tanskan Lukko vai Rauman Juutit ensi kauden nimeksi?
Hei kuule, päätä sinä. Saat ihan itse valita noista kahdesta, tai vastaavasti lähettää ehdotuksen Lukon toimistolle. Varmasti logomuutos onnistuu helposti ensikaudeksi ja siihen voidaan laittaa vaikka pieni merenneito tai voileipä.
Junttila iskee 3-1. Sanoisin, että hiukan tämäkin Koskisen piikkiin (kuten myös Haatajan maali)