Mitkäköhän olisivat seuraamukset jos jyp-pelaaja unohtaisi huorata Valtran pipon päähän ennen haastattelua.
Siltä otettaisiin Einin CD pois?
Mitkäköhän olisivat seuraamukset jos jyp-pelaaja unohtaisi huorata Valtran pipon päähän ennen haastattelua.
Tavallaan mä kyllä tykkään tosta Ikan hehkutuksesta. Joka matsissa sillä on joku nuori pelaaja, mitä se ylistää. Tuohilampi oli Ikan sankari Jyp-HIFK -matsissa joku kerta.
Joku Nestori Lähde alkoi keulimaan KO-Kurviselle.
WTF, katsotko Narrien peliä??
Suurin ja kaunein kiinnostaa kaikkia.
scouttaan Tsekeistä vähän pelaajia ja huoria
Kimmo Kuhta saa kaatuessaankin lyötyä riparin yläborsään. Wuhuuu!
Olen siis tärkeillä liikematkoilla, scouttaan Tsekeistä vähän pelaajia ja huoria
Olen siis tärkeillä liikematkoilla, scouttaan Tsekeistä vähän pelaajia ja huoria
Lähinnä yllätyin ettei tuossa mitään ylimääräistä ollut. Kova taklaus ja Rudykin otti sen kuin mies vastaan ja vaikka polvillaan kävikin taklauksen seurauksena niin nousi vain ylös ja jatkoi peliä. Outoa, että noin normaali oli tapahtumien kulku, kun ottaa huomioon kuka taklasi ja kuka oli taklattavana.
Nojaa, oikeastaan aika komea taklaus mutta kaverilla pää laitaan ja 5+20. Pienin värilasein katsottuna ihan puhdas taklaus, mutta vastaanottajalla huono asento ja kipeän näköisesti kolahti. Siinä sitten kentältä talutettaessa silmät pyörivät kun lottokoneessa.Oliko paha tilanne?
Nyt vasta prkl pääsin illan kierroksen pariin...
Raju-Eki tehnyt näköjään pelillisessä mielessä parhaan mahdollisen ratkaisun HIFK:n kannalta ja täräytti itsensä pesulle jo eka erässä! Oliko paha tilanne?
Raju-Eki tehnyt näköjään pelillisessä mielessä parhaan mahdollisen ratkaisun HIFK:n kannalta ja täräytti itsensä pesulle jo eka erässä! Oliko paha tilanne?
Nyt vasta prkl pääsin illan kierroksen pariin...
...
Teräväinen on lupaavin suomalainen pelimies, heti Micke Granlundin jälkeen.