Otteluseurantaketju SM-liiga Ti 13.11.2012

  • 192 413
  • 596
Tila
Viestiketju on suljettu.

ilveksenmiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kesytetty kissimirrilauma & joukko puuhastelijoita
MAXIIIIME TALBOOOT!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kaksi ensimmäistä erää ei mielestäsi ollut Jokereiden hallintaa ja tämä on Ässien hallintaa? Joopa joo. Tosin ei vissiin näihin trolleihin pitäisi tarttua mutta..

Ässät sai pelin taas kasaan kolmanteen erään.

Itse olet jäänyt tänään mieleeni lähinnä tuomareista valittajana.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Ja taas Ässäpelaaja läpi, mitäs helvettiä?? :D
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jumalauta, Ässät saanut kaksi läpiajoa mutta ei maistu. Narrit siis tasoittaa pian.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ässillä jo kaksi tuhlattua läpiajoa. Kilpeläinen on hoitanut ne hienosti.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko tiivistänyt kolmeen ketjuun. Juutit pyörittävät siihen malliin, että tasoitus voi olla tuloillaan.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku taisi ihmetellä, puuttuuko joku osa Jokerien fanikatsomosta, kun on isompi alue tyhjänä. Ne on tuolla Lahdessa heittelemässä tavaraa jäälle.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joensuulta ja Aaltoselta paskat yritykset läpiajoissa...helpot torjunnat Kilpeläiselle
 

Alarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hurri poistuu kentältä kun lentää ikävästi laitaa päin Kolehmaisen pienen, mutta aika varomattoman kontaktin jälkeen. Pulloja kuulemma lenteli urhon mukaan kentälle kun ei ollenkaan vihelletty jäähyä?
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Jos maila osuu laukauksen saatossa vastustajaa kupoliin, onko se jäähynarvoinen rike?

Itse olen tällä kaudella todistanut tuollaisen tilanteen livenä, kahdesti. Eli jäähy on napsahtanut. Itse olen kyllä eri mieltä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitenkäs lähellä on 2-2 varsinaisella peliajalla Hämptonissa? Oon jo hiukan henkisesti valmistautunut siihen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jumalauta, Ässät saanut kaksi läpiajoa mutta ei maistu. Narrit siis tasoittaa pian.
Tässä käy samalla tavalla kuin Lukko-pelissä, jossa ei tapettu matsia, vaikka oli loistosaumat.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jokerit - Ässät

Jokerit tulee 2-2. Ei yllätä, niin heikko Ässät on tänään ollut. Saataisiin edes yksi piste....
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eipä kelpaa SaiPalle sarjakärjen paikka. Maaleja!
Buujaa, 2-2 Hartwallilla! Nyt vaan hanaa ja ohi, se on ansaittu!
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja peli tasan Helsingissä. Veikkaan, että johtomaali tulee minuutin sisään tasoituksesta.
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Videoille mennään kun Locke heittää ja Willsie ohjaa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
TPS johtoon? 3-4
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Voi vittu mikä lahja Järvenpäältä, sellanen puolihuolimaton huitaisu suoraan vastustajan lapaan.

Tästä pelistä ei tule pistettäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös