Mä olen pari peliä tuolta nähnyt ja aika sanaton olo. Ihan uskomaton pelimies, vertauksena se f-junnu, joka aina ottaa kiekon ja tekee sillä ihan mitä haluaa. Sellainen on Bremberg.On tuo vaikuttanut radion kautta vähän siltä, että ruotsalainen yksinään kaataa Ilveksen. Muut siinä vierellä hosuvat vähän sinnepäin ja pisteitä tulee siinä sivussa.
Perskeles! Mikäpä voisi olla muikeampaa kuin tulla kotiin 12-tuntisen työpäivän jälkeen ja huomata että Lukko johtaa kärkikamppailua neljällä maalilla! Ja vieläpä ilman ykköshyökkääjää.
En jaksaisi millään alkaa kahlaamaan koko ketjua läpi; miltä peli on kuulostanut noin yleensä? Ramona ei suostu jostain syystä ainakaan minulla pelittämään netin kautta.
EDIT: Ai niin perkules, tämähän olisi tullut Urholtakin...
Mennään eikä meinata
Niin mutta ei tehnyt Hirsoja ja käynyt puhumassa syöttöä itselleen ... oli käsittääkseni se legendaarinen kolmas syöttäjä :)5-2. Ei vieläkään JOjanen.. MOjanen tulee pian ja tekee sen tarvittavan pisteen.
2-4 HIFK !!! Liivik 2+1...Mitäs vittua ?!
Tuo on kylla mykistavaa, ja kun tuo on viela ihan normaali lukon matsin laukauskartta.
Ei tarvitse miettia etta ansaittiinko voitto kun tuollaiselta nayttaa. Selkeaa dominointia.