Otteluseurantaketju SM-liiga Ti 1.3.2011

  • 139 786
  • 475
Tila
Viestiketju on suljettu.

alanurkka.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ja Ässät kaventaa heti 2-1. Nyt isketään Turkusessa maaleja.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellähän on nyt Jokereitten Teemuillla sekä tulokkaiden maali- että syöttöennätykset. Onkos siellä junnuissa tulossa jotain Teemua, joka ottaisi vielä tulokkaiden piste-ennätyksenkin Jokereille?
Jakaahan Selänne tuon piste-ennätyksen jo nyt, mutta toki jos ihan täysin omiin nimiin jollekin Jokerien Teemulle se halutaan, niin sitten odotellaan. ;)

Pulkkinen sortui jälleen perisyntiinsä ja haki Lahtea silloin, kun olisi ehdottomasti pitänyt skodata.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Caldwell-Uusitalo ja ei voi kun ihailla tuota Caldin vetoa. Mutta alku oli kyllä karmea.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikeasti! Kuinka jäljessä tämä veikan ilmaispeli on? Huutelette täällä jo 2-1 maalia ja mulla kuvassa nyt vittasmäki luistelee vasta jäähylle :D
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Oikeasti! Kuinka jäljessä tämä veikan ilmaispeli on? Huutelette täällä jo 2-1 maalia ja mulla kuvassa nyt vittasmäki luistelee vasta jäähylle :D

On tämä urhonkin kuva minuutin myöhässä.

Olipa Ässiltä niin sulavasti ja nätisti pelattu maali että oksat pois!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Olipahan nätti firri Caldwellilta siniseltä. Ilman maskia tuli veto eikä Engren ollut lähelläkään torjuntaa.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
whaat? Sicak ole ollut minun nähdäkseni nurin kertaakaan.

Rosaa siinä taklattiin ja mielestäni ihan selvästi tarkoitus oli vetää kaiffari nurin. Hyppyä ei kyllä siinä tilanteessa ollut...


No nyt kyllä Sicak hyppäsi...

Sulla on lähetys myöhässä. Mee sinne ottelustreamiin uudestaan :D
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suomisen maali kauden hörppy Järvenpäältä.

Et oo vissiin nähny tätä?

http://www.youtube.com/watch?v=6wGSWKsTHvs

Ei viedä SaiPalta kunniaa.

Jaaha SaiPakin pelaa, näköjään Jokereita vastaan. Kylläpä oikein jännittää mikä on pelin lopputulos. No, olisihan noita päähänpotkittuja miljonäärejä kiva rääkätä, saisivat sämpylänjakajat jatkaa työttömien lahtelaisten aloittamaa Kisapuisto-remonttia.
 

JPL

Jäsen
Sulla on lähetys myöhässä. Mee sinne ottelustreamiin uudestaan :D

Hehe... okei. Minä jo ihmettelinkin ;=)

Mutta en kyllä tod. mene, koska nyt ei pätki.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hirveää kurapaskaa kyllä Järvenpäältä näin lähellä pleijareita. Toivottavasti Kilpeläinen pysyy kasassa.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tavilta viisi maalia viimeiseen kolmeen Blues-peliin. Ei mukava juttu espoolaisittain.
 

alanurkka.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuopiossa nyt ottelun ensimmäinen tilastomerkintä. KalPa ylivoimalle, kun JYPillä liian paljon miehiä kentällä.
 

JPL

Jäsen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös