Jykä Louhi sä oot mun sankari!! Jykä lämmittä Humlia... kaveri heittää hanskat ja Jykä vääntää kypärän päästä... ei jäähyjä.. wtf. Vielä erän loputtua Jykä käy vähän lämmittämässä!
No ei todellakaan vaan ainoastaan tilanteesta jossa kiekko menee tuomarista suoraan maaliin, missään muussa tilanteessa ei peliä vihelletä poikki.Aivan aluksi, olihan tosiaan outo tilanne. Mutta jos Urpon selostamoa & kommentaattoria on uskominen, peli pitää silloin viheltää poikki, jos tuomari on puolustavan joukkueen kannalta haitallisesti edessä ja vastustaja hyötyy siitä. Minä en tätä siis sanonut, vaan tuo selostaja tai kommentaattori. Sittenhän se meni ihan oikein. Mutta en tiedä, onko asia tosiasiassa näin.
Perttu tosiaan yrittää kaikin keinoin voittaa pistepörssiä mutta homma vaikeutuu kun Petru ja Tukonen eivät pistä sisään avopaikoista.
Juntusen veljekset ovat jääkiekon syöpä.
Tampereella Lindgren ja Petruzalek olivat kertaalleen 2-0 hyökkäyksessä, mutteivät saaneet limppua reppuun?
Nyt naurattaakin jo valmiiksi se, että jos (ja kun) JYP tämän pelin klaaraa, niin kalpalaisten mielestä peli ratkesi tuohon virheeseen ja Kalpalta vietiin 3 pistettä.
Toivottavasti molemmat unohtuvat Lappeenrantaan kun bussi lähtee.Missasin tuon ihan erän alun, onko siellä Järvinen maalissa? Nyt on varmasti Jokerifaneja miellyttävä näky, kun sekä Pihlman että Nokelainen istuvat boksissa. :)
Näin kyllä, mutta linjurin ja Vatasen törmääminen tapahtuvat niin kaukana Salmisesta, ettei Vatanen sieltä olisi enää ehtinyt puolustamaan muutenkaan. Tuohon ei voi minusta vedota.Aivan aluksi, olihan tosiaan outo tilanne. Mutta jos Urpon selostamoa & kommentaattoria on uskominen, peli pitää silloin viheltää poikki, jos tuomari on puolustavan joukkueen kannalta haitallisesti edessä ja vastustaja hyötyy siitä. Minä en tätä siis sanonut, vaan tuo selostaja tai kommentaattori. Sittenhän se meni ihan oikein. Mutta en tiedä, onko asia tosiasiassa näin.
Kyllähän tuo Salmisen tilanne oli niin räikeä tuomarivirhe kuin vain voi olla. Nyt naurattaakin jo valmiiksi se, että jos (ja kun) JYP tämän pelin klaaraa, niin kalpalaisten mielestä peli ratkesi tuohon virheeseen ja Kalpalta vietiin 3 pistettä.
Aivan aluksi, olihan tosiaan outo tilanne. Mutta jos Urpon selostamoa & kommentaattoria on uskominen, peli pitää silloin viheltää poikki, jos tuomari on puolustavan joukkueen kannalta haitallisesti edessä ja vastustaja hyötyy siitä.
No jos JYP voittaa 1-0, niin eikö saisi väittää noin? Jos tilanne olisi toisinpäin, parkuminen olisi samanlaista, vai väitätkö ettei olisi?
Minä ainakin vannon ja lupaan etten niin ole väittämässä!!Mutta väitän, että KalPalta vietiin YKSI hyvä mahdollisuus tehdä maali...
No jos JYP voittaa 1-0, niin eikö saisi väittää noin? Jos tilanne olisi toisinpäin, parkuminen olisi samanlaista, vai väitätkö ettei olisi?