wezq kirjoitti:Jokerit taas vaihteeksi jäähyilee. Ei varmaan kauaa mene kun Kalpa kaventaa.
Negatiivinen kirjoitti:Tuossa kun ilmeisesti Jokerit-KalPa -ottelun ensimmäisessä erässä tarkisteltiin Jokerien maalia videolta (ei hyväksytty), tuli vain mieleen että koskahan Jokereille on viimeksi hyväksytty maali videotarkistuksen kautta? Itse en muista ainuttakaan tältä kaudelta ja tuntuu tosiaan järjestään menevän hylkyyn Jokerien epäselvät maalit.
Tämä kertoo kyllä paljon HIFK- ja jokerifanien erosta. Minä en mitään narrikasvattia pystyisi hehkuttamaan samalla tavalla, kuin jokerifanit nyt hehkuttavat tuota Hirs.. Hirscovi.. no mikä olikaan..wezq kirjoitti:Hirsolla tällä hetkellä 39 pistettä, viime kaudella teki ennätyksensä 40 joten pisteen päässä ollaan siitä. Erinomainen kausi ollut tähän saakka, ja erinomainen vahvistus.
No jos kyseinen pelaaja olisi Vopatin tyylinen koohottaja niin eipä tulisi mieleenkään kehua. Nyt kyseessä on erittäin Jokerien näköinen pelaaja, juonikas ja virne naamalla kokoajan. Pelaaja joka on vaan ajautunut nuorena väärään paikkaan.#10 forever kirjoitti:Tämä kertoo kyllä paljon HIFK- ja jokerifanien erosta. Minä en mitään narrikasvattia pystyisi hehkuttamaan samalla tavalla, kuin jokerifanit nyt hehkuttavat tuota Hirs.. Hirscovi.. no mikä olikaan..
Jii kirjoitti:Mikä on liigan piste-ennätys pelissä? Hirson kuutta ei ihan joka kausi näe.