Miksei Unkarin-sulttaani pelaa?
Miten niin taas?
Peli ei ole vielä ohi. En kyllä ymmärrä niitä, jotka huutavat sulttaania maaliin. Tuohimaa tarvitsee kaikki mahdolliset minuutit, olisi idioottimaista edes harkita sulttaania.
Edellinen maali taisi tulla muutama sekunti Jokeri-yv:n loputtua. Käytännössä siis av:lla.
Täältä päin katsottuna kelpaa kyllä Jokereiden tappio. Toivottavasti Blues ei ala sekoilemaan.
EI Tuohimaalle mitään säälipeliaikaa pidä antaa. Eikä se ole sitä saanut, tänäänkään. Jos me nyt joka tapauksessa yritetään tehdä Tuohimaasta liigavahti niin vaikeaa se on ilman peliaikaa. Sen helvetin sulttaanin voisi lähettää kotiin, mikään näkemäni ei viittaa siihen, että tuosta veskari saataisiin.
EI Tuohimaalle mitään säälipeliaikaa pidä antaa. Eikä se ole sitä saanut, tänäänkään. Jos me nyt joka tapauksessa yritetään tehdä Tuohimaasta liigavahti niin vaikeaa se on ilman peliaikaa. Sen helvetin sulttaanin voisi lähettää kotiin, mikään näkemäni ei viittaa siihen, että tuosta veskari saataisiin.
Olen täsmälleen samaa mieltä.Pojat otetaan rauhassa, ei se kausi tähän tappioon kaadu. Voi olla jopa ihan hyvä pidemmän päälle lähteä tauolle tappio niskassa paskalla pelillä kuin 6 ottelun voittoputkessa, jolloin työnteko tauolla voi helposti unohtua kun ollaan olevinaan niin helvetin hyviä, että puolivaloillakin pärjätätään.
Olen täsmälleen samaa mieltä.
Yritetään nyt edes pelata hyvä 3. erä ja sitten lähdetään maajoukkuetauolle top4-joukkueena, 7 pistettä kärkijoukkuetta takana (joka on pelannut ottelun enemmän). Olen tyytyväinen tähän syksyyn. Kunhan ruvetaan saamaan miehiä kolmikosta Lahti, Kilpeläinen ja Eaves kentälle, niin eiköhän homma sitten helpotu.
Mutta vielä on erä aikaa tässäkin pelissä ja kaikki on mahdollista.
No ei nää viimeset Fränänkään otteet mua suuremmin vakuuta. Tepsi peli oli sellaista paskaa Fränältä ettei paremmasta väliä mutta miestä ei saada vaihtoon eikä näytetä saavan nytkään. Se ei ole maalivahdin syy jos joukkue edessä perseilee mutta se on herätyskeino vaihtaa veskari. Ja vaikea uskoa että Fränän torjuntaprosentilla nytkään olisi menossa mikään hyvä matsi vaikken ole maaleja nähnytkään. Fränä tuntuu olevan veskari jolle menee kaikki jos alkaa menemään, mies ei kokoa itseään vaan paskalla ja epävarmalla pelillä jatketaan.
Sulttaani maaliin, ei tää ainakaan huonommin voi enää mennä.