Käsittääkseni em miehen kuuntelu vapaaehtoista...vieläkin. Jos omalla joukkueella ei ole omaa selostajaa, kannattanee ennemmin itkeä oman joukkueen toimistolle, kuin täällä vierasoukkueen selostajasta.
Täällä Etelässä on siirrytty jo tv-lähetyksiin.
No, voiko radioselostuksen kautta koskaan kunnolla saada käsitystä? Kyllä sitten on paras olla paikan päällä tai katsella tv/nettilähetystä, että näkee tilanteet omin silmin. Muussa tapauksessa olet toisen subjektiivisen näkemyksen varassa pitkälti.Tauru on niin helvetin ärsyttävä selostaja, etten oikein ymmärrä, miten häntä jaksaa kukaan kuunnella. Pelistä ei saa koskaan mitään kuvaa, vaan hän toistaa omia stereotypioitaan eri joukkueista.
Täällä Etelässä on siirrytty jo tv-lähetyksiin.
Järkeviä pointteja. Minun mielestäni Taurun puolueellisuus vaan menee jo puusilmäisyyden tasolle ja myös hänen kauhisteleva suhtautuminen fyysiseen peliin on turn off.Sen lisäksi sitten tunnelma, mitä Tauru nyt omalla tavallaan osaa luoda. Toki jakaa mielipiteitä, mutta mikään puolueeton selostaja hänen ei todellakaan tarvitse olla, kun kerran ns. paikallisselostaja on.
Kieltämättä, toisaalta välillä on itseironiaa asian suhteen. Juuri hän itse taisi nuo "keltamustat lasit" termin lanseerata.Järkeviä pointteja. Minun mielestäni Taurun puolueellisuus vaan menee jo puusilmäisyyden tasolle ja myös hänen kauhisteleva suhtautuminen fyysiseen peliin on turn off.
Jani Ridalla olisi ollut mahdollisuus tänään tehdä neljä maalia.
Miksei Salcido saannut jäähyä? Tuomari vieressä kattoo kun mies survoo kiekotonta Lahtea poikkarilla naamaan.
Voisivat pienipalkkaiset IdänIhmeet opetella taklaamaan puhtaasti. Ei tarvitsisi boxissa istua. Hardtista voitte ottaa mallia.