Kiekkoa ei saa liikuttaa kertaakaan taaksepäin
En ole tyytyväinen. Mutta minä näkisin kyllä että tuo Lukon pelisysteemi (tai siis se pelisysteemin irvikuva) on vaan totaalisen epäonnistunut ja pelaajatkin näyttää olevan ihan hukassa sen kanssa.
Jahas, jääkone rikki tmpreella...
Taitaa viihtyä paremmin Hämeenlinnassa kuin Porissa...Sinne vaan.
Itse en pistäisi silti Aaltosta lopullisesti pihalle. Äijälle on isketty kahden vuoden sopimus kouraan, mielestäni sen verran pitää löytää kärsivällisyyttä, ettei näin naurettavan aikaisessa vaiheessa tehdä vielä noin radikaalia toimenpidettä.Huikeaa muuten miten pelaaja joka esimerkiksi tällä kaudella on ollut Porissa täysi turisti puhkeaa kukkaan muualla. Toisaalta hienoa että näitä tulee, koska se on aina pelaajan oma etu päästä pelaamaan ja onnistumaan.
Itse en pistäisi silti Aaltosta lopullisesti pihalle. Äijälle on isketty kahden vuoden sopimus kouraan, mielestäni sen verran pitää löytää kärsivällisyyttä, ettei näin naurettavan aikaisessa vaiheessa tehdä vielä noin radikaalia toimenpidettä.
No eipä ole Haatajan poikakaan ollut yhtään sen parempi kuin Saarenheimo. Siinä kanssa kaks floppia Kärppien hyökkäyksessä. Haatajalla 16 peliä ja nolla maalia, ei olisi ihan heti uskonut...
Pavel Datsyukhan tekee valtaosan rankkarimaaleistaan vetämällä kiekkoa taaksepäin juuri ennen laukaustaan. En jaksa uskoa, että säännöt olisivat NHL:ssä erilaiset tämän asian suhteen.
Pavel Datsyukhan tekee valtaosan rankkarimaaleistaan vetämällä kiekkoa taaksepäin juuri ennen laukaustaan.