Niinpä näkyy jatkuvan joo.Jaahas tän illan "kerron kuinka asiat on tietämättä säännöistä mitään" jutut jatkuu kuten tuon edellisen "saa siirtää kiekkoa taaksepäin" kohdan kanssa.
Myönnetään, en päätäni pantiksi tuosta pistä. Mutta kyllä minä olen ainakin nähnyt monesti rankkareita tilanteista, joissa laukaus on kuitenkin lähtenyt.
Jos ajatellaan positiivisesti niin voisi sanoa, että mies pelaa jo nyt NHL -veskarin tyylillä.
Siellä kun nykytyyli tarjoaa paljon irtokiekkoja, mutta hyvää liikettä ja varmaa peittämistä ;)
Ilveksellä alkaa bensa loppua.
Tässä tarkka määritelmä rangaistuslaukauksen kriteereistä:
"Mikäli vastustaja estää sääntöjä rikkomalla pelaajaa selvässä maalintekotilanteessa eikä pelaajan ja maalin välissä ole muita kun maalivahti, voi erotuomari määrätä aikaan perustuvan rangaistuksen sijaan rangaistuslaukauksen. Rangaistuslaukaus voidaan tuomita myös, jos joku muu puolustavan joukkueen pelaaja kuin maalivahti peittää kiekon maalialueella tai puolustavan joukkueen pelaaja siirtää oman maalinsa tahallisesti pois paikoiltaan. "
Eli sillä, tuleeko laukausta, ei ole mitään väliä?
Miksei mitään tapahdu!? Kotipeli, perjantai, vastassa Kärpät. Laukaisusektorista katsottuna Jokerit ei pääse edes maalipaikoille, tai ainakaan saa niistä laukausta aikaiseksi. Vähän raporttia hallilta, kiitos.
Näin ainakin itse tuon tekstin ymmärrän. Itse olen myös ollut torjumassa useampia rangaistuslaukauksia, joissa olen tilanteessa ensin joutunut vedon torjumaan.
Miksei mitään tapahdu!? Kotipeli, perjantai, vastassa Kärpät. Laukaisusektorista katsottuna Jokerit ei pääse edes maalipaikoille, tai ainakaan saa niistä laukausta aikaiseksi. Vähän raporttia, kiitos.
tilanteessa vietiin Robaria kuin kuoriämpäriä. Ei noista pakeista ole mihinkään.
Tuommoinen pienen kaukalon -tyylinen veskari tuo AA kieltämättä on. Saisi nyt kuitenkin ensi kauden vielä meillä jatkaa, ei sinne NHL:ään niin kiire ole. ;)
No sitähän minäkin. BTW, eikös myös mailan heittämisestä tule rankkari?
2. erä päättynyt. Jokerit - 32:05: Jarkko Ruutu - kyynärpäätaklaus 2 min.
Caldwell ei kyllä vieläkään ole viime kautisessa iskussaan. Viivalla koko ajan kummallisia ratkaisuja eikä putkikaan ihan hirveän kovaa kulje.
2. erä päättynyt. Jokerit - 32:05: Jarkko Ruutu - kyynärpäätaklaus 2 min.
Ei välttämättä. Se riippuu vahvasti tilanteesta. On olemassa rangaistus nimeltään "Mailan heitto", josta tuomitaan 2+10min, mutta jos heität mailan maalin eteen, niin että se estää kiekon maaliin menemisen, niin siitä voidaan suoraan tuomita jopa maali. Yleensä taitaa kuitenkin tulla rankkari, koska tuomareilla harvemmin riittää pokkaa suoraa maalia siitä tuomita.
Sehän oli Jarkko Ruutu, eli ei siinä mitään varmaan tapahtunut.
Tuo nyt oli niin typerä jäähy kuin olla ja saattaa Rudilta. Turhautuneen(?) jätkän veto, kiekko oli jo ihan muualla.
Ja siis Narrien hyökkäyspäässä ko. tapahtuma.
Noh, eikö tule jo itkua Keräsen kyynärpäästä Mäen leukaperiin?
Hidastus kertoi 101% että Mäki luisteli suoraan ihan itse siihen, Keränen pelasi ihan normaalisti ko. tilanteen.
Toki ei tässä toivota että Mäki ei jatkaisi matsia loppuun asti.