Otteluseurantaketju SM-Liiga Pe 7.10.2011

  • 85 064
  • 382

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Okkei. Eli HIFK ei ole ollut erityisen hyvä. Toivottavasti Pesos-Janne tuo lisää ratkaisuvoimaa...

No sanotaanko vaikka näin että enemmän harjoituspeliltä on näyttänyt pelitemmon puolesta tämä peli.

Tässäkin ottelussa on nähty pari hasardisyöttöä omalla alueella ja Kimi on ollut totutun huono. Mutta kuten tuossa yllä todettiin, ei SM-liigassa taota taululle 0-6 lukemia vieraissa ilman että pelissä on jotain hyvääkin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-TPS

Armiako se tasoitti 1-1 Porissa?? Videoita katsellaan
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tepsiä vastaan kotimatsi, Tepsillä 3x5min ja ei saada koko pelissä maalin maalia aikaan ... taivas varjele!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Mikä vittu siinä on, että ei voida ikinä kestää näitä otteluita loppuun asti? Voi jumavitunlauta mä sanon jos Ässät nyt tasoitti.. Ei saatana ensin Kerho ja nyt Ässät... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä en jaksa sanoa tuomareista enää mitään muuta kuin että mitä hittoa... onks jäähyt taas tasan?
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Mikä vittu siinä on, että ei voida ikinä kestää näitä otteluita loppuun asti? Voi jumavitunlauta mä sanon jos Ässät nyt tasoitti.. Ei saatana ensin Kerho ja nyt Ässät... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Tällä kertaa kuitenkin ollaan koko matsi taisteltu tuulimyllyjä vastaan, kun taas HPK:ta vastaan kustiin peli ihan itse


Edit. Äskeisestä hidastuksesta näytti, että se on Ahlqvist joka työnnettiin maaliin ja kiekko meni siinä mukana...siinä ja siinä että tuleeko maali
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ässät-TPS

Armiako se tasoitti 1-1 Porissa?? Videoita katsellaan
JOs tuosta Urhon kuvasta päätös tehdään niin ei pitäisi kyllä hyväksyä.
Ässien pelaajat sen verran aktiivisia työntämään Ahlqvist ettei ole ainakaan tuon kuvan perusteella hyväksyttävissä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
JOs tuosta Urhon kuvasta päätös tehdään niin ei pitäisi kyllä hyväksyä.
Ässien pelaajat sen verran aktiivisia työntämään AHLQVISTIA ettei ole ainakaan tuon kuvan perusteella hyväksyttävissä.

Pieni korjaus
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
En kyllä näe yhdestäkään hidastuksesta että kiekko olisi maalissa. En tosin näe koko kiekkoakaan niistä.
 

Carlos83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, LeKi, Jarkko Ruutu, AS Roma, Azzurri
JOs tuosta Urhon kuvasta päätös tehdään niin ei pitäisi kyllä hyväksyä.
Ässien pelaajat sen verran aktiivisia työntämään Schwarzia ettei ole ainakaan tuon kuvan perusteella hyväksyttävissä.

Ei kai videolta voi maalivahdin häirintää edes tarkistaa?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
JOs tuosta Urhon kuvasta päätös tehdään niin ei pitäisi kyllä hyväksyä.
Ässien pelaajat sen verran aktiivisia työntämään Schwarzia ettei ole ainakaan tuon kuvan perusteella hyväksyttävissä.

Ei kai se luukkuvahdin töniminen maalin hyväksymiseen vaikuta? Alluhan siellä siis on maalilla, ei Marek. :)
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Jessus noita Hämeenlinnan tuomareita. Oon sanaton, ihan puolin ja toisin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
En kyllä näe yhdestäkään hidastusesta että kiekko olisi maalissa. En tosin näe koko kiekkoakaan niistä.

Kiekko meni suojuksista ihan maalin perukoille asti Armian vanhanaikaisesta veivauksesta. Ei siinä mitään mutta jos maalivahtia häirittiin niin...
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Eikös Smolenakille pitäisi antaa 5+20 keihästämisestä?:) Mailallaan työntää veskan maaliin, ihme jos hyväksytään.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
JOs tuosta Urhon kuvasta päätös tehdään niin ei pitäisi kyllä hyväksyä.
Ässien pelaajat sen verran aktiivisia työntämään Schwarzia ettei ole ainakaan tuon kuvan perusteella hyväksyttävissä.


Ahlqvist on maalissa, mutta muuten olen 100% samaa mieltä
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Ei maalia!!!! JJJJJJJJEEEEEEEEEAAAAAHHH!!!

Nyt kestäkää loppu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös