Otteluseurantaketju SM-liiga, pe 4.1.2013

  • 179 564
  • 662

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Jos pelaaja ei koskaan koske kiekkoon syötössä, joka hänelle on tarkoitettu on hän kiekoton pelaaja. Kiekottoman pelaajan estäminen on säännöissä kiellettyä.
Ei se varmasti ihan noin yksioikoista ole, tässä tilanteessahan Sipiläinen nimenomaan yritti/pelasi kiekkoa vaikkei välttämättä osunutkaan. Millähän noita vastustaja voi tulkita tullessaan taklaamaan, huitooko kaveri paniikissa kiekosta ohi vai ei.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Olisiko Koistinen ehtinyt reagoimaan tilanteessa siihen, että Sipiläinen ei mailallaan kiekkoon osunutkaan, vaikka ilmeisesti yritti siihen osua?
Ei varmasti olisi ehtinyt reagoida.

Ja puhun vain nykyisistä sääntötulkinnoista, en siitä mitä sen pitäisi mun mielestä olla. Oma mielipide on, että ei olisi pitänyt tulla jäähyä tai siis sääntötulkinnan tulisi sellainen olla.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kuka vielä jaksaa innostua näistä Lukko-ässät, Ässät-Lukko paikallispeleistä kun näitä pelataan nähtävästi joka toinen viikko?

Molemmat pelaa paskasti mutta pisteitä tulee kun pelataan keskinäisiä näin monesti ja muut joukkueet kärsii.

Turhaa itkeskelet. Ei se tepsi sieltä mihinkään tulisi vaikkei näitä paikallisia olisi yhtään.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pulkkinen... Ihan kiva, mutta pitkäveto kusi tämän myötä, kaksijakoiset fiilikset.
 

Sambody

Jäsen
Pulkkinen perkele!!!! Ekan kerran saa mestan ja ai vittu, että tulee nannaan paikkaan maalikin heti!
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä muuten en hörähtänyt vaan aloin miettimään että mihinköhän sitä lähettäis valituksen, aika uskomatonta jotta tollasta laukoo TV:ssä... eli siis suoraan sanottuna väittää ruotsalaisia homoiksi. Pääsisköhän tosta pellestä sillä eroon.

Hei Angelica BlackWolf, löysää pipoo
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anttila ehdoton TPS:n hahmo, hyvää jalkakynää ja melkein johtomaali seurauksena.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pulkkinen... Ihan kiva, mutta pitkäveto kusi tämän myötä, kaksijakoiset fiilikset.

Pulkkinen tasoittaa... Noh, toveri minulla kusahti myös. Toki muut vielä kesken, mutta joo...
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minä muuten en hörähtänyt vaan aloin miettimään että mihinköhän sitä lähettäis valituksen, aika uskomatonta jotta tollasta laukoo TV:ssä... eli siis suoraan sanottuna väittää ruotsalaisia homoiksi. Pääsisköhän tosta pellestä sillä eroon.
Meidän oma flintstone <3

Kerho taitaa ihan mun kiusaksi vetää tasurin epäortodoksisin numeroin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuleva mestari Jokerit tasottaa aivan lopussa ja Pulkkinen tekijänä. Jokereiden nykyinen pelaaminen muistuttaa erittäin paljon Jalosen viimeistä kautta HIFK:ssa.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Tällä porukalla..?!? Mestaruussuosikki no 1 Tapparaa vastaan tasoihin 8 s. ennen loppua???

Kiitos Pulu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös