Otteluseurantaketju SM-liiga pe 3.12.2010

  • 54 365
  • 270

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK-Pelikaanit

Ramsted on ollu huonoin HIFK:n pelaajista, menettää kiekon kokoajan, kun yrittää liian vaikeeta, eikä saa yhtään syöttöä omille.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
ehkä ärsyttävin selostaja ever toi lahden paikallisradion jamppa.

Mä taas just ajattelin, että melko asiallinen. Tiedä sitten millainen, jos oma joukkue olisi niskan päällä. Ärsyttäviä valittajia näistä kyllä löytyy, Saipan ja hpk:n selostajat etunenässä.
 

hardflip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alexander Barkov Jr.
Karmea tasoero Jypin hyväksi.

Kysymys kuuluu: kuinka vitussa Tapparan joukkue on saatu liikkeen osalta tähän tilaan?!

Enpä olisi tuon liikkeen osalta kauheasti huolissaan, sitä löytyy kuitenkin tarvittava määrä (hidas enivei) kun homma luistaa.

Kaikista säälittävintä on kattoa tuota puolustuspelaamista. Kaksi pakkia kiekon perässä ja sitten kun pitäisi puolustaa viisikkona niin kaikki juoksee suuntaan jos toiseen.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Olen kyllä eri mieltä. Hyvä selostaja, suomalaiseksi paikallisselostajaksi.

Mutta pitääkö tästä laskea jotain tasoitusta? Mun mielestä Radio Merisään selostajat on huomattavasti kivempia kuunnella. Eihän tää lahtelainen anna ollenkaan objektiivista tai realistista kuvaa siitä mitä kentällä tapahtuu.
 

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Mutta pitääkö tästä laskea jotain tasoitusta? Mun mielestä Radio Merisään selostajat on huomattavasti kivempia kuunnella. Eihän tää lahtelainen anna ollenkaan objektiivista tai realistista kuvaa siitä mitä kentällä tapahtuu.

No eihän sen pidäkkään! Se on paikallisselostaja joka katsoo ottelua värilasein.
Se tuo tähän matsin kuunteluun kivaa pikku säväriä mun mielestä :)
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta pitääkö tästä laskea jotain tasoitusta? Mun mielestä Radio Merisään selostajat on huomattavasti kivempia kuunnella. Eihän tää lahtelainen anna ollenkaan objektiivista tai realistista kuvaa siitä mitä kentällä tapahtuu.

Paikallisradio on kuitenkin kaupallinen kanava... Jos kuuntelijat haluavat kuulla hieman pelsu-painoitteista selostusta kuunnella, niin tämä selostajahan niin selostaa.
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK-Pelikaanit

Eikös toi pelikaanien veskari ole jokeri kasvatti, kun ei osu kiekon eteen, vaikka on melkein kaks metriä pitkä.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näinköhän Hamilton pelaa koko loppupelin. Hattutemppu meinaan aika lähellä...
 

alanurkka.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On tuo Hamilton vain hurja pelimies. Väkisinkin tulee tunne, että voisi mennä takaisin Formuloiden pariin. No vitsit vitsinä, HIFK on löytäny todellisen huippuvahvistuksen. Pakko myöntää.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Höh, ei mitään loppukähinöitä.

Lunkalle nollapeli ja piti toisen erän alussa lähes yksin HIFK:ta pystyssä.
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK-Pelikaanit

5-0 Lundell palkitaan parhaaksi, Hamilton 2 tähtee, Kuhta yksi tähti.HIFK kiittää helpoista pisteistä.
 
Suosikkijoukkue
En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
5-0 Lundell palkitaan parhaaksi, Hamilton 2 tähtee, Kuhta yksi tähti.HIFK kiittää helpoista pisteistä.

Jep. Pelsut saivat nokkaansa tässä matsissa. IFK:n rutiini on kovalla tasolla, aivan eri luokkaa kun viime kaudella. Hamilton on kyllä todella hyvä täsmähankinta. Lunkallakin tarttuu kopit.
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiistaina tulee HIFK:lle kova koitos, jos koko ykköskenttä on poissa, ja ykkösveskari, jokeri pokeri poks tulee varmasti kovempaa, kuin pelikans, mutta hieno peli noin rikkinäisellä jengillä, ja Lundelin pappa se vaan jaksaa.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
On tuo Hamilton vain hurja pelimies. Väkisinkin tulee tunne, että voisi mennä takaisin Formuloiden pariin. No vitsit vitsinä, HIFK on löytäny todellisen huippuvahvistuksen. Pakko myöntää.

Ettei oisi vaan liiankin hyvä, kohta tehdään meille tarjous josta ei voi kieltäytyä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs Ässät
  • 1.69
  • 4.80
  • 4.55
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös