Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Wirtanen pelaa tällä hetkellä pakin paikalla. Onko tippunut sitten joku pakki pois Melartin lisäksi?
ehkä ärsyttävin selostaja ever toi lahden paikallisradion jamppa.
Karmea tasoero Jypin hyväksi.
Kysymys kuuluu: kuinka vitussa Tapparan joukkue on saatu liikkeen osalta tähän tilaan?!
Mä sanoisin että verrattuna Kuopion selostajaan tää Ili on kyllä selostajien aatelia! Ei ainakaan ole tylsää selostamista, kaverihan on kunnon moottoriturpa
Olen kyllä eri mieltä. Hyvä selostaja, suomalaiseksi paikallisselostajaksi.
Mutta pitääkö tästä laskea jotain tasoitusta? Mun mielestä Radio Merisään selostajat on huomattavasti kivempia kuunnella. Eihän tää lahtelainen anna ollenkaan objektiivista tai realistista kuvaa siitä mitä kentällä tapahtuu.
Mutta pitääkö tästä laskea jotain tasoitusta? Mun mielestä Radio Merisään selostajat on huomattavasti kivempia kuunnella. Eihän tää lahtelainen anna ollenkaan objektiivista tai realistista kuvaa siitä mitä kentällä tapahtuu.
Näinköhän Hamilton pelaa koko loppupelin. Hattutemppu meinaan aika lähellä...
5-0 Lundell palkitaan parhaaksi, Hamilton 2 tähtee, Kuhta yksi tähti.HIFK kiittää helpoista pisteistä.
On tuo Hamilton vain hurja pelimies. Väkisinkin tulee tunne, että voisi mennä takaisin Formuloiden pariin. No vitsit vitsinä, HIFK on löytäny todellisen huippuvahvistuksen. Pakko myöntää.