Otteluseurantaketju SM-Liiga Pe 24.9.2010

  • 14 091
  • 66

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Viitaluoma ei vissiin ole edes penkillä. No just. Piispanen kertsin ykkössentteri. Kuinka Tappara voi johtaa vain 2-4? Ei hyvä.
 

Ralph

Jäsen
Ei Tapparalaiset ole kertaakaan filmanneet ei! Jokaisen tilanteen jälkeen nousee heti ylös ja jatkaa peliä.

Ensin Halme, tuomari ei olisi jäähyä antanut mutta kun Halme siellä makoilee niin lopulta antaa jäähyn.

Sitten Nieminen, Männikkö lähtee kulmaan hakemaan kiekkoa niin Nieminen hyppää eteen ja kaatuu.

Sitten uudestaan Nieminen, tälläkertaa Roppo on liikkeessä ja Nieminen on hänen silmilleen hyppimässä.

Ja onnea vain Tapparalle voitosta. Olette olleet selvästi itse pelaamisessa parempia.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö tää Saulietiksen pitänyt taklata vähintään peltonen saikulle ja tehdä xx-määrä maaleja? Onpa hyödyllinen kaveri ollut tänäänkin.

Miten pitkään ton Luceniuksen soppari jatkuu Tampereella? Kelpaisi HIFK:n seuraavaksi epäonnistuneeksi maalaishankinnaksi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ja onnea vain Tapparalle voitosta. Olette olleet selvästi itse pelaamisessa parempia.

No onhan sitä peliä vielä jäljellä. Odotetaan nyt sitä loppuvihellystä niin sitten ollaan viisaampia miten kävi

Miten pitkään ton Luceniuksen soppari jatkuu Tampereella? Kelpaisi HIFK:n seuraavaksi epäonnistuneeksi maalaishankinnaksi.

Soppari on 2011+1 muotoa tapparan sivujen mukaan
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No onhan sitä peliä vielä jäljellä. Odotetaan nyt sitä loppuvihellystä niin sitten ollaan viisaampia miten kävi



Soppari on 2011+1 muotoa tapparan sivujen mukaan

Juu, ei saa vielä GaDa paskoa housuihin, vaikka vahvasti tää näyttää tamperelaisille menevän. Kypsää pelaamista Tapparalta loppupeli, niin tään on 3 pistettä meitille.
 

Ralph

Jäsen
Viitaluoma ehkä loukkaantui myös - tuliko siitäkin jollekkin nobodylle 5+20 "kyynerpäätaklauksesta"? HPK ilman maalivahtia..
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Saas nähdä kauanko HPK:n fanit kestävät näin kuritonta peliä. Likaisia taklauksia sunmuuta. Sellaisen käsityksen olen saanut, että HPK-kannattajat ovat äärimmäisen vaativia pelin näyttävyyden suhteen. Kiekon ja miehien täytyy liikkua ja lujaa. Tästä Rindellillä ei taida olla käsitystä.

Puustinen hakee vielä myllyä. Säälittävää.

- Vaihtoehtoa ei oo, hyvää yötä HPK! -
 

Ralph

Jäsen
Voi harmi että HPK:lla on huonoja viimeistelijöitä, onnea Tappara.

Ja kiitos että lisäsitte mun teihin liittyvää vihaa :)
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Viitaluoma ehkä loukkaantui myös - tuliko siitäkin jollekkin nobodylle 5+20 "kyynerpäätaklauksesta"? HPK ilman maalivahtia..

Etkö ehkä tiedä loukkaantuiko vai ei? Tiedätkö kuka oli tämä Tapparan "nobody". Minulle ainakin on niin "nobody" että ei mitään tietoa.

NA
 

Ralph

Jäsen
Puustinen hakee vielä myllyä. Säälittävää.

Säälittävää että Tuukka "sikailun lopettanut" Mäntylä ottaa turhan jäähyn väkivaltaisuudesta vaikka peli oli jo selvä, pari sekuntia jäljyllä.

Ja säälittävää että TAPPARA-FANI Kaukosäädin huutelee jotain Puustisen myllyhauista.
 

Ralph

Jäsen
Etkö ehkä tiedä loukkaantuiko vai ei? Tiedätkö kuka oli tämä Tapparan "nobody". Minulle ainakin on niin "nobody" että ei mitään tietoa.

NA

Viitaluoma oli lopun sivussa enkä ole hänelle soittanut jotenka en tiedä loukkaantuiko pahasti vai mikä oli..

Enkä minäkään tästä nobodysta tiedä. Niitä vaan luulisi olevan joka porukassa.
 

TouZa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LeKi, LHT
Ikävintä tässä oli se, että säälittävä Tappara rouhi hurjan HPK:n kumoon. Hyvä meidän tiimi!
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
4 peliä ja kolme voittoa....eihän tää voi olla mitään muuta kun kahva-kiekon paluu!? Kahvara, is back!
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Ei Tapparalaiset ole kertaakaan filmanneet ei! Jokaisen tilanteen jälkeen nousee heti ylös ja jatkaa peliä.

Ensin Halme...

Rauhoitu nyt, ei yksi syksyinen tappio runkosarjassa voi ottaa näin paljon pattiin, eihän? Vaikka taklaus olisikin ollut puhdas, niin kyllä se mahdollinen solisluuvamma on vähän sattunut, joten se jäällä makailu lienee ollut ihan perusteltua.
 

Ralph

Jäsen
Suosikkipelaajan kyseenalainen ulosajo + vastustajan molarin kaatuilut + HPK:n heikot otteet + UrhoTV:n kuvan jatkuva pätkiminen + Tappara = kova vitutus

Pyydän anteeksi ylilyöntejäni ja olen hiljaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös