Tämä on vaan niin helvetin naurettavaa ettei Jypille vihelletä mistään jäähyä!
Kai se Lahti nyt edes loukkaantui!?
Naurettavaa tuomaritoimintaa traktorikylässä, ei mitään uutta siis tälläkään rintamalla.
Kai se Lahti nyt edes loukkaantui!?
Naurettavaa tuomaritoimintaa traktorikylässä, ei mitään uutta siis tälläkään rintamalla.
Ohi menee kyllä tilanteita tuomareilta, mutta myös toisinpäin. Tosin tässähän on osalle narrifaneista ja myös Erkalle kelpo tekosyy sille mikseivät pärjää.
JYPillä peli hyvin hallussa, Jokereilla ei pahemmin saumoja kahden erän perusteella, kun eivät saa harvoista paikoistaan sisään.
Loukkaantui. Poistui pukukoppiin loppuerästä. Ei pystynyt jatkamaan. Ehkä erätauolla tulee lisää tietoa, mistä on kyse.
Ikinä ei toivo loukkaantumisia, mutta nyt kuraletti sai ihan mitä ansaitsi.
...Narrifanit itkee tuomareista ja perustelee tuleaa tappiota sillä, ei mitään uutta tälläkään rintamalla.
Vedä Lahti vähän lisää kyykkyyn mjötöööööh?!?! Ruudulle 2+10min ja Pesoselle 2min olisi ollut aivan oikea.
Meni taas vaihteeksi vähäksi aikaa maku koko vitun liigasta. Onneksi tulee yöllä JÄÄKIEKKOA, vittu tätä ringetteä jaksa kattoa.
Voidaan tuomita.. Selkään taklaamisesta ei kaiketi voida tuomita ulosajoa, ellei taklattu pelaaja loukkaannu?
Sitä sai mitä tilasi. Lahti käänsi selän, laittoi pään alas ja antoi Ruudun tulla selkään/niskaan. Tähän jos johonkin voi sanoa, että oma vikansa.
Tää on söpöintä, mitä olen koskaan lukenut.Tekisi mieli lopettaa koko liigan seuraaminen, mutta rakkaus Jokereita kohtaan estää. No, se on selvää, että mun kausi päättyy taas samaan aikaan kun Jokerien, meni syteen tai saveen.
Tää on söpöintä, mitä olen koskaan lukenut.
Tekisi mieli lopettaa koko liigan seuraaminen, mutta rakkaus Jokereita kohtaan estää. No, se on selvää, että mun kausi päättyy taas samaan aikaan kun Jokerien, meni syteen tai saveen.
Tekisi mieli lopettaa koko liigan seuraaminen, mutta rakkaus Jokereita kohtaan estää. No, se on selvää, että mun kausi päättyy taas samaan aikaan kun Jokerien, meni syteen tai saveen.