Otteluseurantaketju SM-liiga Pe 21.10.2011

  • 79 919
  • 283

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näyttääkö toi Ilveksen YV miltään? Sitä kun tuntuu riittävän mutta verkko ei heilu. Näillä YV-määrillä pitäisi kaksi-kolme kertaa verkon helistä per peli.

Viime ottelujen maalintekosektorin laukausmäärillä pitäisi olla tehtyjä maaleja joka ottelussa 4-6. Ei uppoa ei, kun gorilla pitää mailan varresta kiinni.

...ja sieltä sitten tulee oma maali Järventieltä. Syvällä uidaan.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Tässä nähdään se voittavan ja häviävän maalivahdin ero edelleen, vaikka joku kovasti toitottikin muinoin muuta. Ei mestiksesta aina todellakaan noin vain nousta kärkijoukkueen maalinsuulle ja loisteta samalla tavalla, itse uskon kyllä Toivoseen, että sieltä noustaan mutta se vain vaatii työtä ja lisää otteluita ja tasaisemmin.

KalPa on ollut helisemässä HIFKiä ja Ilvestä vastaan jotakuinkin, mutta Ahonen päästi vain yhden maalin näissä kahdessa ottelussa. Toivonen pelannut kolme ottelua ja saman verran mennyt taakse keskiarvolla katsottuna, joten tekemistä riittää. Mutta onneksi peliä on vielä jäljellä niin kyllä täältä voi vielä nousta!

Kärpät vaan näköjään ollut aika paha kanto kaskessa, kun taas rupeaa tappioita tulemaan heitä vastaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä yhden Kärppä-hyökkääjän kannattaa aina vähän kyttäillä pakkien selustassa. Sen verran pihalla tuntuu KalPa-pakisto olevan.
 

KetunNenä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mara tekee oman maalin ja maaliin löytyi silti kaksi syöttäjää. Näinkö se menee?
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
KalPalle 5 vs. 3 ylivoimaa minuutti. Nyt on pakko ruveta kaventelemaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Mara tekee oman maalin ja maaliin löytyi silti kaksi syöttäjää. Näinkö se menee?

Jos saa vastustajan niin sekaisin että se tekee omiin niin sitten kyllä ansaitsee syöttöpisteensä.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taitaa olla Kuopiossa pelin käännekohta kun ei Kalpa näytä hyödyntävän ylivoimiaan, varsinkaan tätä 5v3. Ritarin ääni loppuu ihan just :D
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä oon avannut väärän kanavan, koska toi joukkue joka pelaa valkosissa Lukkoa vastaan ei todellakaan ole se sama HPK joka pelannu tän alkukauden. Nehän jopa luistelee! Välillä ihan hallintaakin ollut, tosin maaleja ne ei osaa edelleenkään tehdä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mä oon avannut väärän kanavan, koska toi joukkue joka pelaa valkosissa Lukkoa vastaan ei todellakaan ole se sama HPK joka pelannu tän alkukauden. Nehän jopa luistelee! Välillä ihan hallintaakin ollut, tosin maaleja ne ei osaa edelleenkään tehdä.

Yrittävät välillä koska pelkäävät että sinne tulee joku Kiva-Harria vaativampi kaveri puikkoihin?

Ilmeisesti se Virran kiekkokontrolli alkaa viimein näyttämään toimimisen merkkejä Turussa, ainakin näin radiosta nähtynä. Scalzon avausmaalia odottaessa.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Pakko kyllä todeta että Kerhon peli on parantunut sitten viimenäkemän, vaikka paskaa se on vieläkin. Äsken peli pyöri pitkään Lukon päädyssä ja vetojakin tuli. Yritystä ainakin oli.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Urholla väärä tieto lanssissa: Tuppurainen EI onnistunut rankkarissa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös