Otteluseurantaketju SM-Liiga pe 2.3.2012

  • 98 976
  • 415

Masentaja

Jäsen
Back in game again. Riku Hahl 4-2.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Molemmilla toimii YV kyllä kuin rasvattu. Jos nyt hetki mentäisiin 5-5 ja katsottaisiin, kumpi on oikeasti parempi. Tietysti sitä ennen dumarit voisi heittää Pelsut 5-3 av:lle hetkeksi. :)
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sitten Pelicans -pelaaja ohjaa päänsä Ruudun mailaan josta 5-3yv. Huikeaa Henriksson/Leppäalho, huikeaa.

Lainaan nyt nimimerkki Bultsin viestiä tuosta korkeasta mailasta (itse en siis ole mistään ko. tilannetta edes nähnyt).
Eli Pelsu-mies nosti Rudin mailaa, joka sitten osui Pelsu-miehen omaan nekkuun?

Kuten jo moni on todennut, niin eikö tuo nyt ihan sääntöjen mukaan mennytkin? Eli pelaaja on kuitenkin vastuussa mailastaan, ja korkea maila on korkea maila.

Eli mikä tässä tilanteessa nyt oli ongelmana sitten? Joku voisi siteerata sääntökirjaa tästä?
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Ruudulle hieman ruista ranteisiin, niin sais sen kiekon tyhjään maaliin :)
 

Masentaja

Jäsen
Mun mielestä huitoessa pitää lyödä. Nyt pelsu jäähylle...
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jokerit pelannut helvetin hyvin nyt toisessa erässä, samoin kuin ekan lopussa, harmi että kolme annettiin eteen. Nyt 42 sekuntia tasavajaalla ja sitten reilu minuutti Jokeriylivoimaa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Lainaan nyt nimimerkki Bultsin viestiä tuosta korkeasta mailasta (itse en siis ole mistään ko. tilannetta edes nähnyt).
Eli Pelsu-mies nosti Rudin mailaa, joka sitten osui Pelsu-miehen omaan nekkuun?

Kuten jo moni on todennut, niin eikö tuo nyt ihan sääntöjen mukaan mennytkin? Eli pelaaja on kuitenkin vastuussa mailastaan, ja korkea maila on korkea maila.

Eli mikä tässä tilanteessa nyt oli ongelmana sitten? Joku voisi siteerata sääntökirjaa tästä?


Niin ja Pelicansin pelaaja ei ollut vastuussa omasta mailastaan, jolla sen rudin mailan omaan naamaansa nosti? Ruudun olisi pitänyt vissiin ennakoida tuokin tilanne....
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Myllyniemi hörppää 1-2

Sössiikö SaiPa itse nyt tässä tiukassa paikassa? Omat paikat on kyllä ollut.
 

Nynoamous

Jäsen
Ei kun Hämeenlinnassa niin kovat aamupuurot, että Riksalla ruista ranteissa!
Juu, todennäköisesti Henriksson käynyt vuosia sitten Hämeenlinnassa syöttämässä Riku-poikaa, niin voi sitten isompana hyvin mielin vihellellä narrivastaisesti, kun Hahlin hauis viuhahtaa.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelicans - Jokerit

Jokerit jatkaa kiriään ja kaventaa tilanteeksi 4-3! Hyvä pojat. Jatkakaa samaan malliin. Pulkkinen teki!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös