Näin sen pitää mennäkin, vastustajalle vittuilu kunniaan.Bengt-Åke Jalonen otti sitten vielä aikalisän.
Näin sen pitää mennäkin, vastustajalle vittuilu kunniaan.Bengt-Åke Jalonen otti sitten vielä aikalisän.
Bengt-Åke Jalonen otti sitten vielä aikalisän.
Itke lisää Matikainen. Säälittävä mies.
Ai Matikainen ei itke koskaan? Jatkoajan itkustandardeilla lasken tuon itkuksi.
Pentti Matikainen. Syö ite se paskas pelle.
Espoon pienessä kaukalossa usein pelit tälläisia.
Sitähän mä koitin tos ilmotellaki.Jatkoajan itkustandardeilla jokainen sana on itkua vastustajan kannattajille.
Millä mittarilla säälittävä?
Ai niin, kun Suomessa ei koskaan saa puhua asioista niiden oikeilla nimillä eikä näyttää tunteita. Zori, mun moka.
Espoossa on liigan isoin kaukalo, ollut jo about 5 vuotta.
Tä? Oliko se sitten niin, että siniviiva lähempänä päätyä? Tuntuu, että tilaa on hyökkäysalueella normaalia vähemmän. Tai sitten Bluesin ja HIFK:n väliset väännöt ovat vaan niin kovia intensiteetiltään :)
Kuningas joka tapauksessa.
Ei ole tietoa siniviivoista, mutta tuo "Espoon pieni kaukalo -myytti" on pyörinyt mediassa jo vuosia.
Kovimpa helposti saa nykyään Kuningas -etuliitteen, jos kerta Matikainen nostetaan kuninkaaksi. Mitä sillä on, yks hopea?Meillä Suomessa näitä riittää:
Koko kansalle Litmanen, Espooseen Matikainen ja Jyväskylään Immonen. Itse valitsen alkoholin.
Tietääkö kukaan mistä nämä kaukaloiden koot löytyvät? Jääkiekkolehden kausi ennakossa ei ainakaan ollut, joskus on mielestäni sieltä löytynyt.