Eihän se Liusjärven mielipide mikään salaisuus ollut, kun oli antanut itse päätöksen, joka erosi lopullisesta pelikieltotuomiosta. Mitä myöntämistä siinä enää oli? Mun mielestä oli kyse enemmän siitä, että hän halusi valita sanansa tarkkaan. Hyvin meni.
hyvällä itseluottamuksella koko joukkue pelaa. Nyt kun olis pari maalintekijää, niin vois tulla tulostakin.
Ihan vitun hyvä läppä 10 tasuria sitten... enää ei.Kyllähän meidän pitäis olla maailman parhaita ja voittaa kaikki pelit. Vituttaa kuitenkin ihan sikana nämä vastustelijoiden rinnalle tulot.
Missäs tämä liusjärven tuomio on ollut? Seppäsen twitteriä ei lasketa.
Viitanen kitisee itsensä käytöskympillä suihkun puolelle. Toki heppoinen kakkonen tuli, mutta vähän turhaan lopetti oman pelinsä tohon.
Vittu taas tuomari paskoo housuun. Viitanen tänään silmätikkuna, saa käsittämättömän jäähyn kun seisoo paikallaan. Pelirangaistus Viitaselle kun soitti suuta, mitähän hittoa? :D 2min yv ilvekselle.
Noniin, haistoit heti mistä oli kyse :) En kyllä nyt muista mistä tuon käsityksen sain, mutta mainitsemasi herran twitter on seurannassa. Pitääkö mun painaa unfollow...
Ties jo varmaan itse että nyt riitti, tuli mitä tuli. Vittuuntui jo siitä 2+2 tuomiosta.