Mielestäni kuului, idiootit!
Älä jo muuta sano! Voi vittu mitä idiootteja tämä maa päällään kantaa!
irGGu vauhdissa?
Laaksonen koppasi kiekon suulla? Menikö pukukoppiin, meni hiukan ohi tuo tilanne, kun keskityin kaljan kittaamiseen.
Mut jos Morrison on käyttäytynyt yhtä apinamaisesti kuin Helenius niin ymmärrän huudot.Älä jo muuta sano! Voi vittu mitä idiootteja tämä maa päällään kantaa!
Pataljoona on majoitettu siihen selostuskoppien välittömään läheisyyteen, joten ihmekö se jos mylvintä tulvii yli radioselostajien äänen."Ässät! Ässät! Ässät!" Kumman kotipeli tää oikee on? Ässät maalia!
Älä jo muuta sano! Voi vittu mitä idiootteja tämä maa päällään kantaa!
Kuuluiko katsomosta ugh ugh -huutoja Morrisonin ottaessa penaltin?
Öö mitä multa on mennyt ohi?Jos pitää paikkaansa, niin haistakaa vittu pässit!
Pataljoona on majoitettu siihen selostuskoppien välittömään läheisyyteen, joten ihmekö se jos mylvintä tulvii yli radioselostajien äänen.
Varmaankin sitten ihan normaalia kannattajakäyttäytymistä Vaasassa, mutta muualla lienee hieman korkeammat standardit.Öö mitä multa on mennyt ohi?
Koska ugh ugh -huudot eivät varmaan niin paha asia ole, että siitä moinen poru...
EDIT:
oliko kyse nyt siis jotenkin siitä, että Morrison olisi ihonväriltään tummempi ja siksi sille ei saisi tuota huutaa?
Ei jumankekka :D Eihän tuossa nyt mitään ole. En itse edes älynnyt ensin, että kyse olisi tuosta.
oliko kyse nyt siis jotenkin siitä, että Morrison olisi ihonväriltään tummempi ja siksi sille ei saisi tuota huutaa?
Ei jumankekka :D Eihän tuossa nyt mitään ole. En itse edes älynnyt ensin, että kyse olisi tuosta. Rasismi pitää kitkeä pois, mutta eihän tuo nyt mitään rasismia ole.
Ehhehheh nythän sä vitsin repäisit. Hyvä kun otit vielä tämän mun asuinpaikkakunnan tuohon huomioon.Varmaan ihan normaalia kannattajakäyttäytymistä Vaasassa, mutta muualla lienee hieman korkeammat standardit.
Eikös se ole neekeri?Onko Morrison inkkari?
Öö mitä multa on mennyt ohi?
Koska ugh ugh -huudot eivät varmaan niin paha asia ole, että siitä moinen poru...
EDIT:
Ei jumankekka :D Eihän tuossa nyt mitään ole. En itse edes älynnyt ensin, että kyse olisi tuosta. Rasismi pitää kitkeä pois, mutta eihän tuo nyt mitään rasismia ole.
Eikös Gino Odjick ole myös, mutta silti taitaa olla intiaaniverta.Eikös se ole neekeri?
Se mitä hainkin oli nyt se, että mitenkä tuo tummaihoisuus tuohon "apinahuutoon" nyt kuitenkaan milläänlailla liittyy. Yleensä ymmärrän kyllä hyvinkin esimerkiksi kaikki rasismia vastaan tarkoitetut toimet vaikka nyt futiskentilläkin, mutta tämä nyt oli mun mielestä vähän niin ja näin...On siinä, jos ainoa kelle näin huudetaan on kentän ja liigan ainoa tummaihoinen pelaaja.
Hmm... Minun mielestä hieman kärpäsestä härkänen. Noh itsehän tässä sitä "härkästä" kokoajan asiasta parhaillaan teen.Toisaalta aivan turhaa leikkimistä tämän tyyppisillä asioilla.
Niinpä! Sitä tässä on tänä syksynä ihmetelty mitä siellä Hokkilaisten päässä liikku, kun matsi hyvän alun jälkeen hajoaa käsiin. Illasta toiseen tämä toistuu, aivan kuten tänäänkin.Hokin Seppäsellä kahteen erään 35 torjuntaa, toisessa erässä 22.
Varmaankin sitten ihan normaalia kannattajakäyttäytymistä Vaasassa, mutta muualla lienee hieman korkeammat standardit.