Vittu mä en halua enää ikinä kuulla sanoja "hyvä peli-ilme" ennen kuin kivasta pelistä jaetaan jotain tyylipisteitä hävityn matsin jälkeen.
No en mä, mutku Ara.
"Hyvä peli-ilme" by Ara = "Näillä mennään." by Virmas Masa
Vittu mä en halua enää ikinä kuulla sanoja "hyvä peli-ilme" ennen kuin kivasta pelistä jaetaan jotain tyylipisteitä hävityn matsin jälkeen.
Jos Pena tänne tulisi niin lopettaisin jääkiekon seuraamisen
Semir ja Helge teksti-tv:n mukaan avauksessa kentällä. Ja vielä samassa joukkueessa. Valitettavasti. Laittaisvat nyt edes turpajuhlat pystyyn!
Taitaa ollakin pelkkää turhaa lätinää koko juttu. En voi uskoa, että enää Jokereissa tehtäisiin tuon luokan virhettä.
Kieltämättä, mutta jossain muualla kuin meillä :DMuuten sama, mutta olen liian utelias ihminen jättääkseni seuraamatta, että mitä siitä seuraisi kun Pena ja Masa yhdistäisivät voimansa. ;)
Ei paska kausi tarkoita, että seuraava kausi menisi paremmin. Ei IFK eikä Lukko ollut näin pihalla viime kaudella. :)Enpä tiedä minkä verran noissa Aravirran potkuhuhuissa on perää, mutta jos niin kävis, niin sen jälkeen kyllä Jokerit olisi eksyksissä, taas. Verratkaa nyt vaikka Jalosen käyrään IFK:ssa tai Uraman Lukossa. Voihan se vähän kestää, mutta pieni kärsivällisyys voi myös palkita jossain vaiheessa.
Taitaa ollakin pelkkää turhaa lätinää koko juttu. En voi uskoa, että enää Jokereissa tehtäisiin tuon luokan virhettä.
Itse uskon sen olevan täyttä lätinää, koska suurimmat potkujen puolesta puhujat ovat naapurin poikia, jotka kerran 15 vuoteen pääsevät juhlimaan oman joukkueensa menestyvän paremmin kuin Jokerit :) Joten suodaan se heille.