Ruutu itkee vaihteeksi tuomareista. Noh, käytöskymppiä odotellessa.
Täh saiko Jokerit jäähyn tohon loppuun?
Ei ole mitään tarvetta itkeä, miehestä ei ole tämän kauden paikallisissa ollut muuta kun hyötyä meille. Tänäänkin jo yksi turha jäähy, lisää Jakke lisää.Ja brändin fanit itkee Ruudusta.
Ja brändin fanit itkee Ruudusta.
Vittu mitä nyyhkytarinoita Jakelta. Huhhuh.
Jarkko Ruutu: "Aleksi Rantala, nyyhkis, nyyhkis." Olipahan itkuinen kommentti Rudilta, en olisi uskonut kuulevani tuollaista NHL-mies Jarkko Ruudulta.
Ei itketä tuollaisen nyyhkyn perään kuin Jarkko Ruutu. Olen todella yllättänyt Ruudun kommenteista.
Enemmän kyllä ihmetyttää Rantala. Tuskin Ruutu tuossa valehdella keksi ja jumalauta jos Rantala uhkailee kympillä niin aika kujalla on tuomari. Ainakin ennen vanhaan tuomarien omassa koulutuksessa yksi keskeisin sääntö oli, että pelaajia ei uhkailla jäähyillä. Käsittämätöntä, jos liigatuomari oikeasti toimii noin.Ei itketä tuollaisen nyyhkyn perään kuin Jarkko Ruutu. Olen todella yllättänyt Ruudun kommenteista.
Ihan hyvää kiekkoa oli Jokereilta, osittain toki saatiin ylivoimien kautta ote pelistä. Silti pahoin pelkään, että tänäänKIN hävitään maalivahteihin. Jullien sakemanni on nyt kuuma ja toisaalta Fränää kohti ei taaskaan ole montaa pahaa vielä tullut...
Kyllä on Ruudulla karu ja surullinen kohtalo! Voiko jossain lahjoittaa miehelle rahaa?
Mä olen ilmeisesti niin 'old school', että musta toi on ihan normaalia, että dumari uhk...varoittelee tyyliin 'seuraavasta lähdet'.
Turpa kii tai tulee penaltti!
Noin erotuomarin näkökulmasta eiköhän tuosta ole pyritty pois jo talvisodasta lähtien. On tosiaan yksi isoimmista mokista mitä tuomari voi tehdä ja eiköhän Rantalakin ole sen ohjeen urallaan kuullut muutaman sata kertaa. Todella omituista, jos noin toimii.Mä olen ilmeisesti niin 'old school', että musta toi on ihan normaalia, että dumari uhk...varoittelee tyyliin 'seuraavasta lähdet'.