Ei vittu tota Ruutua... joskus noi läpät nauratti, mutta nykyään lähinnä säälittää :/
Tuskin ainakaan Ilari Melarttia.
Kyllä mä uskon, että pelkää lähinnä itseään. Tehnyt pari todella typerää ratkasua paikalliskamppailussa ja ei enää yksinkertaisesti viitsi lähteä mukaan. Kyllä rudi jotain pelkää, mahdollisesti myös Melartia, mutta... joo'o, ämmä.Tuskin ainakaan Ilari Melarttia.
Melartille kymppi ja Rudille ei mitään?
Hahaha voi elämä tota Jakkea! Maailman nössöin jätkä, mutta kyllähän tuo toiminta on vaan niin viihdyttävää!! Näin neutraalina katsojana mä viihdyn!
Mahtaisiko asiaan vaikuttaa herran paidan väri?
Jonkun verran viimeisimmät "todisteet" sotii tuota kommenttia vastaan.
Varmaan omalle joukkueelle kannattaisi ainakin todistaa että pelaa joukkueen puolesta eikä sitä vastaan. Antaa tosi hyvän viestin vaihtopenkillekin kun itse viestittää lähtevänsä tappeluun ja luikkii ämmänä karkuun kaverin tiputtaessa hanskat.Jarkon ei tarvitse todistella kenellekään mitään. Hölmö Melart. Ei noin tyhmää miestä voi ollakaan. Go Rudi!
Tänään vielä nähdään Melart vs. Rudi. Ainakin Melartia varmaan vituttaa oikein huolella. Sai tuosta kympin ja kun sieltä pääsee pois niin salettiin käy Rudin kimppuun.
...tuskin joukkuettakaan kauheasti motivoi yhden henkisen liiderin pelleilyt.
Mahtaisiko asiaan vaikuttaa herran paidan väri