Otteluseurantaketju SM-liiga Ma 3.12.2012

  • 55 145
  • 248
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
olin kusella kun maali tehtiin Jokerit - Pelicans pelissä. Viittiikö joku selventää tilanetta? Näin osan uusinnasta ja taas oli pakit myöhässä?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ykkönen on pelipäällä, varsinkin Filari. Uusi YV Jokereille. Saarenheimo koukusta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nyt helvetti Jokerit lisää maaleja. Olin Porissa katsomassa viikonlopun peliä ja Narrit oli kyllä niin pirun vahva, että löin vähän isommalla rahalla tänään Pasilan poikien puolesta vetoa kiinni.

Käsittämätöntä olisi jos tänään tämän sössisivät.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No nyt oli ylivoimalla ideaa, vaikka ei mennytkään. Hahl sitten boksiin samantien.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Nyt helvetti Jokerit lisää maaleja. Olin Porissa katsomassa viikonlopun peliä ja Narrit oli kyllä niin pirun vahva, että löin vähän isommalla rahalla tänään Pasilan poikien puolesta vetoa kiinni.

Käsittämätöntä olisi jos tänään tämän sössisivät.

Helpot rahat saat kyllä tästä pelistä, tosin kerroin on luokkaa 1.0. Vittu Pelicans, ryhdistäytykää!
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Tyhmä jäähy Hahlilta. Pitäisi hänen tietää, että tuomarit ovat erityisen valmiita antamaan Jokereille jäähyjä heti parin Pelicans jäähyn jälkeen.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kannattaa seurata Pelicansin uskomattomia yv-kuvioita. Ainakin Ilvestä vastaan meno oli suorastaan käsittämätöntä.
 

Gubar

Jäsen
Ylivoimaisesti Urhon kamalin selostaja. Ja tietysti tämä jannu selostaa todella monta Jokereiden matsia.

Joutuu olemaan erimieltä.

Ilveksen kotipelejä selostaa paikoittain todella ankea selostaja, taitaa olla paikallisia kun tuntuu vetävän niin paljon kotiinpäin. Se on täysin yhtä ankea kuin joukkue itse.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Immonen koukkaa itsensä boksiin. Hetkeksi 4v4 tähän erän loppuun.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Joutuu olemaan erimieltä.

Ilveksen kotipelejä selostaa paikoittain todella ankea selostaja, taitaa olla paikallisia kun tuntuu vetävän niin paljon kotiinpäin. Se on täysin yhtä ankea kuin joukkue itse.

Ai se pappa? No en joudu häntä kuuntelemaan kuin kaksi kertaa vuodessa niin se ei nyt niin paha ole. Tätä ärsyttävää jantteria taas joutuu kuuntelemaan lähes jokaisessa Jokereiden pelissä.
 

Risu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #6, #8, #28, #86
Surkuhupaisaa kummankin ylivoimat. Immoselle boxia.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja heti tulossa uusi jäähy Pelsuille, Kilpeläinen tyrmättiin. Kohta 5v3 ylivoimaa.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
McBain poistunu pelsu puolustuksesta! Näin kommentoi paska urho selostaja ja jokerit löylykauha 35e. Mitä helvettiä tuolla tapahtuu? : D Luistelee maalivahdin ohi ja Smolenak jäähylle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös