Lukko 2-0 ja YLIVOIMALLA!
Vituttaako ketään muuta kuin minua että tuo Urhon selostaja on vissiin lyönyt koko omaisuutensa Pelsujen puolesta? Siihen malliin ainakin hehkuttaa niitä..
Vituttaako ketään muuta kuin minua että tuo Urhon selostaja on vissiin lyönyt koko omaisuutensa Pelsujen puolesta? Siihen malliin ainakin hehkuttaa niitä..
Ymmärtäisin tuon hehkutuksen jos katsoisin paikallis-tv:tä mutta valtakunnallisessa mediassa hiukan ottaa korvaan
Sama. Aina Lukon vieraspeleissä saa kuunnella jotain kotijoukkueen superfania. Lukon kotipeleissä taas on joku Turkka Talonen tai Iku Viitanen, ja eipä ne niin hirveästi kumpaakaan joukkuetta ikinä hehkuta.Eipä juuri vituta juu! Selostaja ja kommentaattori ovat täysin pelitilanteista ja tapahtumista riippumatta kehunut Pelicansia. Sekin vielä risoo, että Lukolla ei ole ollenkaan tällaista kotiselostajaa. Muilla joukkueilla sellainen tuntuu olevan.
Itse pelistä sen verran, että Pelicansin niukka voitto todennäköisin lopputulos.
Ymmärtäisin tuon hehkutuksen jos katsoisin paikallis-tv:tä mutta valtakunnallisessa mediassa hiukan ottaa korvaan
Pelicans - Lukko
Osa ääriliikkeen porukasta pisti liput kasaa ja poistui hallilta. Ennen tätä sieltä poistettiin joku kannattaja ehkä noin viiden järkkärin voimin.
Ja voi vittu taas Rantastakin. Mitä helvettiä se patsastelee maalin edessä tekemättä mitään.