ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Kiitos Jokerit! Jokerin persereikä sipulilla ja marmelaadilla on mun lempiruoka!
Mitenkäs se Elon poika on pelannut tänään punanutussa? Maalia ei ainakaan vielä ole saanut aikaan...
Kiitos Jokerit! Jokerin persereikä sipulilla ja marmelaadilla on mun lempiruoka!
Jos tässä on koko kuva TPS faneista, niin aika ala-arvoista porukkaa on.Kiitos Jokerit! Jokerin persereikä sipulilla ja marmelaadilla on mun lempiruoka!
Viihdyttävä matsi ja kiitos otteluseurantaketjulle, tämä on parasta viihdettä mitä ilmaiseksi saa!
Ilmankos tuo Gags homoista huuteli.
Ilmankos tuo Gags homoista huuteli.
Kaunista, kuinka otteluseurantaketjun kiihkeästä tunnelmasta kasvaa kaunis rakkauden kukkanen, joka eittämättä johtanee entistäkin kiihkeämpiin hetkiin. Toivottavasti em. mausteiden käytöstä on keskusteltu The Original Gagsin kanssa etukäteen ja turvasana sovittu. Puspus.Ilmankos tuo Gags homoista huuteli.
No mutta se on hyvä jos edes joskus jossain. Hämeenlinnassa taas ei nyt mene ihan niin vaffasti. Tuulola syyttä pihalle, aika monta selkeetä koukkua ja kamppia viheltämättä räikein kun Tappara AV:llä puhtaasti jalat alta ja toinen haki kiekon ja heitti purun... sitten vislataan aivan käsittämätön rankkari jne.Ketjun hengestä poiketen on lisättävä, että Lappeenrannassa on tuomarit onnistuneet kohtuullisen hyvin. SM-Liigan mittapuulla oikeinkin hyvin. Ei mulla muuta..
Itse peli on sitten varsin viihdyttävää seurattavaa. Molemmilla joukkueilla näyttää väsymys painavan ja sen vuoksi tulee joskus jopa hupaisiakin virheitä pelaajille. Mikäs siinä, sillä viihdettähän tämä vain on.
Joku tietoinen Tps-Jokerit pelin yleisömäärästä?