Otteluseurantaketju SM-liiga La 8.12.2012

  • 165 384
  • 658
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Ei muuta kun lusikka tähän soppaan! Jotenkin vaan kuulostaa siltä, että kaikki teksti-tv:n ja radion välityksellä yhtyvät mitä pari kirjottajaa sanoo. Onhan se helppoa nauraa ja vihata yhtä joukkoa kolmentoista voimalla.

Eipä tässä mitään, kaikki meitä vihaa muutenkin. Hyvä Jokerit ja fanit!
 

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Koskiranta 4-2. Kilpeläinen torjuu puolittain ja Tero "Tykki" Koskiranta vie TPS:n kahden maalin johtoon. Erkki tutkii boksissa, että miksi, oi miksi?
 

makke246

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Miksei sportin fani saa seurata sm-liigaa? Mitä olen vauhkonnut? Perustele ny vähä sun argumenttias.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Nyt meni Kilpeläiselle helposti. TPS - Jokerit 4-2.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua ärsyttää liigassa tuo, että maalien syöttäjiä ei laiteta oikein. Jokereiden toisen maalin tekijäksi muutettiin Pulkkinen, joka ohjasi Karlssonin vedon maalinedestä sisään. Silti se muutettiin kuulutusten mukaan muotoon Pulkkinen (Filppula, Karlsson). Ei olisi iso vaiva pistää näitä oikein.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Nyt peli on sitten 4-2. Ensimmäistä kertaa vähän huolestuttaa tässä pelissä. No kyllä Jokerit vielä nousee!
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TPS-Jokerit

Jotenkin tutulta näyttää. Peliä viedään 100-0 ja kaveri rokottaa melkoisella prosentilla virheistä... No vielä tämä käännetään voitoksi!

On muuten Tyrväisen pää kovilla, kun saa taklata, sekä huitoa mailalla päähän, minkä kerkiää...

Siis onko tuo nyt sitä 100-0 vientiä mitä olette koko kauden huudelleet? Melkosen tasanen matsi kyllä ollut mitä minä olen kerinnyt kattelemaan.
Samalla 4-2, hyvä TPS!

Hyvää hokia, saa jopa taklailla!
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
SaiPa-Kärpät

Giliati tarjoilee ja Mankinen iskee komean one-timerin maaliin! 2-3!
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä peli Turussa. TPS näyttäisi olevan parhaimmillaan ja Jokerit vähän väsyneitä.
Oli kyllä todella vauhdikas ja tapahtumarikas kakkoserä. TPS pelaa ihailtavalla sykkeellä.

Hieno lätkämatsi menossa ja on todella surkuhupaisaa, että niin suuressa osassa viestejä jaksetaan kitistä tuomareista. Varsinkin kun kumpaakaan jengiä ei pahasti ole tuomioissa sorrettu, vaikka TPS onkin aavistuksen kärsinyt. Mutta sellaista sattuu.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Silloin kun tuomarit vetäytyvät omalle alueelleen niin silloin vain kapteenisto saa mennä sinne. Kyllähän muuten ihan jokainen saa heille jutella.

Pahoittelut minun virheeni. Olen luullut aina, jotta vain kapteenistolla on oikeus tuomareille puhella.

Pois lukien tietysti vitutus mussutukset esim. jäähy tilanteissa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Edes Jokerit ei saa pisteitä keltään, kun maalivahtipelissä on noin valtava ero kaverin hyväksi.
 

Red28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Detroit Red Wings
Volden pelannut yllättävän hyvin Blegin maalilla. Ei tossa mitään huippupaikkoja ole padoilla ollutkaan, mutta aika itsevarman oloisesti Lars pelaa. Hyvä merkki.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt oli turha jäähy Jokiselta vaikka ehkä helposti tulikin. Nyt tekee Kärpät maalin. Näinköhän tuomarilinja pysyy noin tarkkana koko illan Lappeenrannassa?
 

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
Jokohan ensi viikolla Poriin tuodaan uusi päävalmentaja? On tämä hyökkäyspeli sen verran köyhää, että näillä otteilla maaleja ei tehdä...
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
No niin samaa "linjaa" jatketaan tuomarien toimesta Kisapuistossa. Ei hyvää päivää.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Siis onko tuo nyt sitä 100-0 vientiä mitä olette koko kauden huudelleet? Melkosen tasanen matsi kyllä ollut mitä minä olen kerinnyt kattelemaan.
Samalla 4-2, hyvä TPS!

Hyvää hokia, saa jopa taklailla!

No 100-0 on huonosti sanottu, onhan TPS:llä ollut omat pienet jaksonsa. "Pitäisi" noiden lukemien silti olla vähintään toisimpäin.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Nyt oli turha jäähy Jokiselta vaikka ehkä helposti tulikin. Nyt tekee Kärpät maalin. Näinköhän tuomarilinja pysyy noin tarkkana koko illan Lappeenrannassa?

Onko se muka ollut NOIN tarkka?

edit. Jos tarkka linja Jokisella liene kiekko kainalossa, koska maila siellä. Koukkaaminen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös