Clarke koomailee, eipä yllätä. Fuck.
Veskarille maksetaan palkkaa torjumisesta, joten mistään pelastamisesta on turha puhua.Tai sitten Tellqvist pelasti edes sen yhden pisteen Lukolle. 45 torjuntaa.
Onko tota vitun rumaa rillipää-shrekkiä pakko kuvata joka toisella katkolla? Hyi saatana. Mene vittuun mun telkkarista läski. QUOTE]
Olin joku aika sitten Hämeenlinnan paikallisessa hotellissa yötä niin eiköhän tämä kyseinen rillipää ollut hotellin respassa duunissa. Mietin, että eikö tässä pitäjässä oikeesti pääse tosta äijästä mitenkään eroon. Ilmeisesti ei.
Lundell taas imuroi.
Ei kai ny stana kaikki ole pakkien vikaa, kun veskari ei ota mitään kiinni.
Okei, sarjataulukko valehtelee ja Seitsonen oli ihan paska hankinta. Ilveskin voitti tänään. Kusinen kevät tulossa meillä. *Syvä huokaus*Ihme neppailua ja mukavuusalueella pelaamista illasta toiseen, vittu.
Onko tota vitun rumaa rillipää-shrekkiä pakko kuvata joka toisella katkolla? Hyi saatana. Mene vittuun mun telkkarista läski.
Köyhäksi on mennyt teidän nyrkkeilyosasto. Ihan sääliksi käy. Tai oikeastaan pistää hymyilyttämään. Joo mä meen takas omaan pöytään.. ;)Wärn vittuili huolella HPK:n numerolle 14 (kukalie) 2. erän loppuvihellyksen jälkeen. Lupaa hyvää kolmanteen erään.
Usko IFK:n voittoon ihan 100%sti, sillä niin selvästi olemme hallinneet kenttätapahtumia.
Lassilalle vaan liikettä maalin eteen ja limppua kassiin.
Yhden koomailijan tekoja vois muut paikkailla, mutta nyt niitä on kolme. Lupa, Söde ja DC vois ihan oikeasti painua vittuun. DC:tä ei uskois pakiksi, jos tietämättömänä tsiikais peliä.
En ole sanonut sanaakaan sarjataulukosta tai Seitsosesta.Okei, sarjataulukko valehtelee ja Seitsonen oli ihan paska hankinta. Ilveskin voitti tänään. Kusinen kevät tulossa meillä. *Syvä huokaus*
Valot päälle, pakit on omalla toiminnallaan aiheuttaneet kaikkien maalien synnyn. Clarke viimeisimmässä ei viitsi tehdä yhtään mitään sen eteen, että pitäisi oman miehensä. Jos Lunkka ei olisi ottanut mitään kiinni, niin numerot olisi aika erilaiset tällä hetkellä...