Otteluseurantaketju SM-Liiga La 6.2.2010

  • 79 829
  • 378

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tuntuu Aho vetävän nykyään aika helposti hiekkaa sinne yhteen kuuluisaan paikkaan, nillittäminen tuomareista ja vastustajasta alkaa jo menettää tehoaan kovassa kulutuksessa.
 

8thegr8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hifk, Washington caps!, MG
Hyvin HIFK aloittanut. Ei päässyt HPK alussa rynnistämään ja ote vierailla. Melko aneemiselta näyttää kerhon peli.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuntuu Aho vetävän nykyään aika helposti hiekkaa sinne yhteen kuuluisaan paikkaan, nillittäminen tuomareista ja vastustajasta alkaa jo menettää tehoaan kovassa kulutuksessa.

Itse olen huomannut saman asian. Tuomarit on joka matsissa puusilmiä, vierasmatseissa ei ole tunnelmaa jne.

Alkaa pännimään jo Porilaistakin.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jumittaako SM-liiga, vai miksi Tappara-SaiPa matsi on ollu 44.14 tilanteessa jo muutaman minuutin?

Myllyjä? Mitä?

edit. oho nyt päivitty. Jääti siis vain muuten vain.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Nyt tarjotaan taas kärpille ylivoimaa vääryydellä kun Kähkönen taklaa kiekollista pelaajaa.Tämän myöntää jopa Stenius!
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
"Mielenkiitoisia" juttuja kertoo tuo laukaisukartta. TPS on laukonut kymmenen kertaa b-pisteiden tuntuman ja maalin välistä. Noista 5, elikkäs puolet on Vahan laukomaa ja kolme lähintä kutia on Vahan mailasta. Loput 30 kutia on jostain kauempaa ja niistä on yksi Vahan laukoma. Mistä tuo kertoo? Ihan sama.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Laukaisukartan perusteella Ilves on pelannut helvetin hyvin maalinedustalla, ei paljon paskaakaan laukauksia tepsillä hyviltä paikoilta. Mitä nyt Vahalahti sen maalin päässyt sieltä iskemään. Pelataanko siellä jopa miehekkäästi siis oman maalin edustalla?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Onko Streider mun ikuisesti kadoksissa ollut salainen kaksoisveli, kun tutkitaan minuutilleen samaan aikaan melkein samoja asioita laukaisukartasta.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Mistä pirusta tuo HIFKin #8 oikein hiiltyi kun alkoi tönimään Kerhon maalintekijää?

Ja taas ollaan kiinni toistensa rinnuksissa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Jahas, tään näkyy peli ilmaiseksi netistä. Tietääkö joku syytä, miksi näitä pelejä on viime aikoina näkynyt ilmaiseksi melko usein? Ja kuinka pitkään nämä jatkuvat vielä?

Pätkii sen verran paljon ettei tuosta kehtaa maksua pyytää.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Onko Streider mun ikuisesti kadoksissa ollut salainen kaksoisveli, kun tutkitaan minuutilleen samaan aikaan melkein samoja asioita laukaisukartasta.

Mä mietin juuri samaa asiaa tässä, että oletko sä mun kaksoisveli tahi jotakin. Maailma on jännittävä paikka ja ihmismieli vielä jännempi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös