Ei saa pilkata aivovammaista. Ajattele jos itse sössöttäisit noin ja joku haukkuisi humalaiseksi.
Varmaan olet itsekin jo huomannut ottelun sanavaraston olevan suoraan ammattikoulun äidinkielentunnilta. Iku takaisin!
Ei saa pilkata aivovammaista. Ajattele jos itse sössöttäisit noin ja joku haukkuisi humalaiseksi.
Vielähän tässä on aikaa Kärpäsillä kusta hommat ihan itse. Raju-Eki pudotti muuten Aarnion äsken.Meni siis ihan käsikirjoituksen mukaan.
Uusikartano flunssan vuoksi poissa, mutta ei sekään nyt niin hyvä ole...Onkohan Tps-pelaajat vielä flunssan kourissa. Ei Ilves voi näin hyvin pelata, vaikka olisi itse piru seuraamassa peliä...
Juuri näin! Tämän vuoksi Kärpät ei ole hävinnytkän yhtään peliä Raksilassa. Junno ostaa tuomarot ja ne näkevät täysin omiaan, kuten esim Raju-Ekin kiekon ulosvippauksen. Hävettää kannattaa tuollaista joukkuetta. Toivottavasti tuomarit joskus myöntävät tämän törkeän salajuonen.Tottakai, näinhän tuomarit toimivat, jos vierasjoukkue menee johtoon Raksilassa.
Tarkoitatko, että omalta puolustusalueelta purettuja kiekkoja, jotka menevät yli laidan koskematta mihinkään, olisi jäänyt puhaltamatta jäähyksi?Yllättävän paljon näissä selvissäkin tilanteissa näkyy tuomareilta käsien yhteen läpsyttelyä silloin kun se sattuu tilanteeseen sopimaan.
Tarkoitatko, että omalta puolustusalueelta purettuja kiekkoja, jotka menevät yli laidan koskematta mihinkään, olisi jäänyt puhaltamatta jäähyksi?
Uusikartanolla lievä aivotärähdys,minkä takia poissa.Uusikartano flunssan vuoksi poissa, mutta ei sekään nyt niin hyvä ole...
Onkohan Tps-pelaajat vielä flunssan kourissa. Ei Ilves voi näin hyvin pelata, vaikka olisi itse piru seuraamassa peliä...
Selvä. Itse kuulin vain huhuilua vellovasta flunssasta, mutta pointti on sama.Uusikartanolla lievä aivotärähdys,minkä takia poissa.
Jassoo, Rantanen jäähylle. Nyt sitten tarkkana että tämä kestetään.
Nurmi alivoimalla läpi kun Luomala kämmää mutta ei tule maalia.
Toinen kerta jo kun Luomala on tarjoillut Lukon miehelle yksin läpi tilanteen?!
Samapa noita on tarjoilla kun eivät näköjään osu millään.