Otteluseurantaketju SM-liiga la 5.11.2011

  • 78 507
  • 247
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Ilveksen maali syntyy kiekonriistosta vastustajan alueella. Hyvä, tästä uskoa omaan pelitapaan (itseluottamusta, se ois tärkeetä)
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Palmroth menettää kiekon omissa ja Ilves rokottaa... Ei näin taas..
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelaa Kerhon vastustajalle joka kierrokselle voittoa singlenä. Jos Kerho voittaa, olet tyytyväinen ja jos vastustaja voittaa, olet tyytyväinen. Niin tai näin, aina oikein päin.
Tätä varten lätkässä on tasapelit.

Kärpät on matkinut YV:ssä Jokereita. Se on tuuletuksen paikka, jos ylivoiman aikana kiekko saadaan vastustajan veskarille asti. Äskeisessä ylivoimassa Kärpät ei vielä saanut.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Minä katsoin tuolloin ja laukauskartta näytti Tapparalle yhtä laukausta, mutta tulosseuranta kolmea torjuntaa Vehaselle. Joo.. eihän nuo käsikädessä tietenkään juokse kun SM-Liigasta on kysymys.


Ei tosiaan, joko SM-liigan sivut on menneisyydessa tai sitten tulevaisuudessa. Kelpaisi kylla jos tuo olisi taman paivan veskari mutta Norosella mennaan edelleen (siihenkin olen tyytyvainen).

Lukko on nyt kuin suomen maajoukkue, helvetisti tehdaan duunia yhden maalin eteen ja pelia hallitaan mielin maarin.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
3-0 Jyväskylässä. Käsi ylös kuka uskoo, että HIFK nousee taistelemaan voitosta.

Jaa, ei yhtään kättä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ai ai kuinka mä jo odotan että päästään heti tauon jälkeen näkemään kuinka Jokerit vie sekaisin olevia Kärppiä pelillisesti 100-0 mutta hirveän pommituksen jälkeen tuloksena on 0,1-2,3 vierasvoitto Kärpille.
 

Ralph

Jäsen
3-0 Jyväskylässä. Käsi ylös kuka uskoo, että HIFK nousee taistelemaan voitosta.

Jaa, ei yhtään kättä.

En ihmettele. Harvemmin kukaan nousee 3-0 tappioasemasta taistelemaan voitosta ottelun puolenvälin jälkeen, varsinkin kun ottelua johtava oli valmiiksi ennakkosuosikki.
 

Ralph

Jäsen
Ai ai kuinka mä jo odotan että päästään heti tauon jälkeen näkemään kuinka Jokerit vie sekaisin olevia Kärppiä pelillisesti 100-0 mutta hirveän pommituksen jälkeen tuloksena on 0,1-2,3 vierasvoitto Kärpille.

Pakko kysyä, että miten tämä liittyi 5.11.2011 SM-Liigan kierrokseen? Ei sillä, itsekin heitän ties mitä paskaa tänne harva se päivä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei voi ainakaan huonompaan mennä.

Riksman ei torju paremmin, Kuhta ei ole yhtään nopeampi ja Hirsoa ei missään 3.ketjussa kiinnosta vaikka penkin päässä huutaisi itse Suikkanen. Vääriä pelaajavalintoja ja liikaa tähtiä samassa jengissä. Toki näillä otteilla valmentaja on ensin liipaisimella, koska koko joukkuetta ei varmasti vaihdeta.

Jyppi näyttää yhtä vahvalta kuin viikko sitten Ässiä vastaankin. Valtra on käynnistynyt?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Sika Stone jälleen selästä taklaus. Noo, se onkin hänen tavaramerkki.

Vitun sikapaska. Ulos tollaiset kusipäät tästä liigasta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Kärpät on tällä hetkellä aneemisin joukkue, jonka pelin olen tällä kaudella nähnyt. Ja ole nähnyt aika monta Kerhon peliä...
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Pakko kysyä, että miten tämä liittyi 5.11.2011 SM-Liigan kierrokseen? Ei sillä, itsekin heitän ties mitä paskaa tänne harva se päivä.

Sillä lailla että Kärpät pelasi ilmeisen karmean ensimmäisen erän ja peli on aikalailla sekaisin suht. hyvän alkukauden jälkeen.

Sama vika tuon paskanheittämisen kanssa. ;)
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Hienoo kannustusta faniporukalta (Ilves).. harmi ettei tällä kertaa päässy mukaan... "turku haltuun" teema on toiminu jo muutamana kautena (fanimatkamielessä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös