SaiPa uhrannut jo 2 minuuttia ylivoimastaan, eikä taida olla edes yhtään kutia maalia kohti. Taitaa olla paskin peli SaiPalta, minkä olen nähnyt tällä kaudella. Kyllä tuo ylivoima huutaa jotain muutosta!
Toi on paskansyönnin pelikirjasta. Ei saa tehdä enempää kuin 2 maalia itse. Ei ihme sitten, että voi tulla vastustajakin tasoihin. Onneksi olen niin väsynyt treenistä ja äskeisestä safkasta, etten oikein edes noteeraa, mitä tuolla telkkarissa tapahtuu, vaikka kun sen avasin niin havaitsin, että IFK pelaa.
Normaali kevyt taklaus oli tulossa ja Koho lähtee väistämään sitä, taklattavan vastuu myös tässä tapauksessa aika vahvasti esillä. Backman silti olisi tuosta kakkosen ansainnut, selkeä väkivaltaisuus, Näkyvä sai pikku lyönnistä kakkosen ekassa erässä. Tässä Backman iskee noin viisi kertaa nyrkillä..
Just tulin tänne ja 2-2....voi vittu, minkälainen peli on ollut tähän asti? Totaalista paskansyöntiä, pikku kikkareiden dippaamista vai kakkaa soppamuodossa? Pliis, antakaa selkeä pelinkuvaus tähän asti...