Otteluseurantaketju SM-liiga La 3.11.2012

  • 129 312
  • 456
Tila
Viestiketju on suljettu.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit pelaa aika hyvin aikaa kellosta, Lukko ei paljoa paikkoja ole saanut. Jokereilla ollut paremman paikat.
 

Ralph

Jäsen
Ja heti paikka Jere Sallisella tehdä jo neljäs, mutta ei. Hyvin on tosiaan Antti Niemi pelannut, aivan loistavasti. Ei ole voinut mitään millekään maalille.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Fehr-Viitaluoma alkaa olla jo ihan varteenotettava tutkapari varsinkin ylivoimalla. Mulle maistuu...
 

Ralph

Jäsen
Johan Larsson ja 2-4! Pallokerho vie, nyt Pelicansin vuoro vikistä! Hellurei poijaat!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tuo Quirk on kyllä koominen hahmo.

Siitä pitäisi tehdä leffa ja pääosaa esittämään Timo Kahilainen. Kokokin olisi oikea
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mikäs Fehristä natsin tekee?

Heil Fehr?

Lukko Jokerit väännössä Jokerit puolustaa aikaa pois kellosta ja pitää Lukon poissa maalipaikoilta. Kilpeläinen tuo Flintin ja Acidin lempilapsi ottaa tällä hetkellä limppua kiinni varsin mallikkaasti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pitkästä aikaa paikka Lukolle, mutta Kilpi torjuu.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tämä on kyllä helvetin outo SM-liigakausi. Vielä jos Ilves olis liigan kärjessä ni olisin varma että oon tullu hulluksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Rask petasi hienon paikan Ritalle, mutta Vehasen vuoro tehdä ryöstö.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Tämä on kyllä helvetin outo SM-liigakausi. Vielä jos Ilves olis liigan kärjessä ni olisin varma että oon tullu hulluksi.
Kyllä. Ja sitten vielä liiga ykkösen ja kasin eroa vain 8 pistettä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on kyllä helvetin outo SM-liigakausi. Vielä jos Ilves olis liigan kärjessä ni olisin varma että oon tullu hulluksi.

Lappeenrannassa toivoisi kyllä tänään kotivoittoa ihan vaan siksi, että olisi niin outoa katsella maaottelutauolla sarjataulukkoa, jonka kärjessä keikkuu SaiPa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jokereiden ykkönen kusessa omassa päässä ja tasan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös