king of the jungle
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Itse ainakin pidän tästä. Ääni on hyvä ja tuntuu osaavan asiansa.Vittu tätä turun selostajaa. Mistä ne kaivaa näitä?
Itse ainakin pidän tästä. Ääni on hyvä ja tuntuu osaavan asiansa.Vittu tätä turun selostajaa. Mistä ne kaivaa näitä?
Vittu tätä turun selostajaa. Mistä ne kaivaa näitä?
Karlsson näytti heti, miten paikoista laitetaan kiekko häkkiin. Hieno startti miehelle.
18.11.2005 Jokerit - HPK 1-3 (0-2, 0-1, 1-0). Janis Sprukts, Veli-Pekka Laitinen, Joni Lappalainen.Muistaako joku näin äkkiseltään milloin HPK on viimeksi voittanut Jokerit Areenalla?
"SYSIPASKA!" Katselin itsekin, että onko se kännissä vai krapulassa. Vai molempia.Vesa Rantaselle huutonaurua. Kirosanoja tulee (HPK:n yv oli aivan saatanan paska) ja naama punoittaa siihen malliin, että pientä naukkua on otettu ennen lähetystä.
Isä, miksi me kannatamme HPK:ta Hartwallilla?18.11.2005 Jokerit - HPK 1-3 (0-2, 0-1, 1-0). Janis Sprukts, Veli-Pekka Laitinen, Joni Lappalainen.
Kyllä mä väitän ku Pulkkinen ois tossa lähteny virittelee lämäriänsä ni joko Tolvanen ois tullu 3m vastaan jo siinä vaiheessa tai lämäri lähtenyt ohi.Ei Karlssoni kummoiselta ole näyttänyt, mutta kyllä änäriäijä näkee ne välit mihin kannattaa mennä että saa avopaikan. Tuosta paikasta olisi laittanut jo kuka tahansa puukäsi sisään.
"Pulkkinen on käyttökelvoton ilman maaleja" :D