Otteluseurantaketju SM-liiga la 29.9.2012

  • 119 089
  • 340

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli järkyttävän huonoa merkkausta HIFK:lta, varsinkin kun jäljellä 30 sekunttia...
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei ole IFK:lle tänä syksynä helppoa voittaa. Ensin Pelsut ja nyt saatana palloseura... VMP! Miten voi merkkauspeli pettää noin totaalisesti???
 

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
Ennen oli niin, että Kärpistä otettiin tai ainakin haluttiin ottaa mallia joka puolella Suomea, nyt olen kateellinen tuolle Jokereiden nykymenolle. Nykyään toivoisin, että Kärpissa oltaisiin edes lähellä heidän toimintansa tasoa.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Virta sanoo, että eka erä oli fantastista ja toka erä oli paljon huonompaa? Ekassa erässä otettii jäähyjä ja vietiin 1-0. Toinen erä vietiin 3-1. Mä en voi käsittää :D

Ja nyt jatkuu Rantaset kommentit... Näköjään se on vielä hereillä, mutta puhe sammaltaa enemmän ja enemmän.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
3-3!! Fiksua puolustamista HIFK:lta kauniin johtomaalin jälkeen, ei ollut Tepsillä mitään jakoa... IFK on tainnut tajuta Locken & Willsien olevan TPS:n ainoat vaaralliset pelaajat, molempia on tänään otettu aika surutta kiekottomana. Onneksi tuo puolittainen säkätasoitus syntyi, Ortio pääsi tänään aivan liian helpolla; ratkaisut olivat luokattomia hyvissäkin paikoissa. Jatkoille mennään!
 
Viimeksi muokattu:

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
HIFK lienee hallinnut aika tehottomasti sillä torjunnat menivät kolmannessa erässä 1-10.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ennen oli niin, että Kärpistä otettiin tai ainakin haluttiin ottaa mallia joka puolella Suomea, nyt olen kateellinen tuolle Jokereiden nykymenolle. Nykyään toivoisin, että Kärpissa oltaisiin edes lähellä heidän toimintansa tasoa.

Joku viisas jatkoaikalainen sanoisi, että nämä menevät pitkässä juoksussa tasan..
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Virta sanoo, että eka erä oli fantastista ja toka erä oli paljon huonompaa? Ekassa erässä otettii jäähyjä ja vietiin 1-0. Toinen erä vietiin 3-1. Mä en voi käsittää :D

Ai se oli Virta? Ihmettelinkin mitä helvettiä Pentti Siimes kommentoi ottelua Jokerilogo puvussaan.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Herranjumala ANTTILA ratkoo!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös