Ja olen aivan samaa mieltä kanssasi. Dumareilla ei minkäänlaista pelisilmää.
Mitä tapahtunut Espoossa, ko siellä on niin paljon yleisöä?
Oliko tuossa Pullin taklauksessa oikeasti jotain väärää? Liu'ulla näytti tulevan, hidastuksesta olin näkeväni että kädetkin oli alhaalla.
Johto vaihtui viime keväänä ja uusi johto on hoitanut markkinoinnin erittäin hyvin. Lisäksi tänään oli jokin "kannattajan pelipäivä" -teema.
Oliko tuossa Pullin taklauksessa oikeasti jotain väärää? Liu'ulla näytti tulevan, hidastuksesta olin näkeväni että kädetkin oli alhaalla.
Tämäkin on totta. Mielestäni koodistoväki (ilman mitään ivailua tuo nimitys) unohtaa tässä sen seikan, että tuo tappelu olisi ollut liian pian näiden joukkueiden kesken ja etenkin Ben-Amorin osalta. Täydellisessä maailmassa se menee niin, että tuolla olisi lopullisesti kuitattu syyskuun tapahtumat, mutta kyllä se olisi mediassakin lyönyt vain lisää vettä myllyyn ja tuonut liigan toimesta Ben-Amorille jälleen usean ottelun pelikiellon. Liivikinkin tapauksessa historia toimi koventavana tekijänä, miettikää sama Ben-Amorin kohdalle. Tuo tappelu olisi ollut tosi huonoa PR:ää SM-liigalle, vaikka kuinka olisi ollut koodin mukainen.Tuomarit saavat ohjeensa ylhäältä ja noudattavat niitä kuten tavallisen palkkaa nauttivan ihmisen töissä pitääkin. Uskoisin, että tätä seikkaa on vielä korostettu tuomareille ennen jokaista HIFK-Jokerit peliä.
Tuomarit saavat ohjeensa ylhäältä ja noudattavat niitä kuten tavallisen palkkaa nauttivan ihmisen töissä pitääkin. Uskoisin, että tätä seikkaa on vielä korostettu tuomareille ennen jokaista HIFK-Jokerit peliä.
Tuo tappelu olisi ollut tosi huonoa PR:ää SM-liigalle, vaikka kuinka olisi ollut koodin mukainen.