Otteluseurantaketju SM-Liiga La 29.10.2011

  • 74 252
  • 266

d2uce

Jäsen
Tulikuuma Laakkonen siirtää Kerhon 0-1 johtoon Kuopiossa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Aijai, erän viimeisillä sekunneilla vielä Lukolla paikka, mutta ei mene.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikesta päätellen Turussa pelattiin varsin sekava 1. erä.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Ansaittu johto ekan erän jälkeen. Jos nyt suoraan sanotaan niin eipä ollut paljon kalakukoilla asiaa ilman ylivoimia. Hyvä!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minun ei pitäisi katsoa näitä Lukon pelejä, koska tällä kaudella joka ikinen peli mitä minä olen katsonut joko livenä tai tv:stä on ollut Lukolta ihan täyttä paskaa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Seppänen arvioi vissii sekunnit hiukan väärin? Lukko 2-1 hyökkäykseen ja ylärima viimeisellä sekunnilla, Seppäsellä oli loistopaikka laukoa kohti Lukkomaalia toisessa päässä hetkeä aiemmin.

Todella kehnoa peliä puolin ja toisin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Lukku-pojille tiedoksi, että otin tuon Norosen pallinaaman liigapörssiin, joten voitte olla varmoja, että hooveri käy. Saatana.

Jyp teki sitten voittomaalin.Vittu.

Ei tästä tule nyt lasta eikä paskaa. Perkele!
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Ansaittu johto ekan erän jälkeen. Jos nyt suoraan sanotaan niin eipä ollut paljon kalakukoilla asiaa ilman ylivoimia. Hyvä!
Olihan KalPalla pari hyvää pyöritystä tasakentällisin, varsinkin alaketjuilta. Mutta todella hyvää peliä Kerholta, etenkin Rautiaisen rohkealle jalkakikalle isoa peukkua ja siitä perään Teemu antoi heti lätyn Ropolle, joka melkein sai tuikattua kiekon sisään.

Taistele Kerho, tiistaina nähdään voititte tai hävisitte!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko KalPa oikeasti niin paska, kun täällä puhutaan? Mitä helvettiä taas...
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
JYP meinas sitten kahdella vitun tyhmällä jäähyllä antaa Ässille heti mahdollisuuden painella karkuun, mutta onneksi poijjat kesti JP etunenässä. Helenius pelaa varmasti ja ykkönen värkkäsi hienon maalin. TuppuraisAllu kyykyttää Kudrocia :)
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Aika mitäänsanomaton erä Jokereilta Lappeerannassa, toivottavasti parantaa toiseen.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Onko KalPa oikeasti niin paska, kun täällä puhutaan? Mitä helvettiä taas...

Ei. Kuninkaallinen PalloKerho siellä vaan alkaa näyttämään koko liigalle kaapin paikkaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voitko sitten laittaa television kiinni?

Ilmeisesti pitäisi laittaa.

Ei ole Melinkään vielä mitenkään erityisesti erottunut kentällä lukuunottamatta paria hyvää syöttöä yv:llä. No tulihan tuossa tietysti kohtuullinen syöttö tuohon Virtalan maaliin mutta sitä ei voi lukea positiiviseksi meriitiksi.

Molempien joukkueiden peli oli kyllä aika sekaisin, mutta jälleen kerran TPS käytti maalipaikkansa paremmin hyväkseen.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika mitäänsanomaton erä Jokereilta Lappeerannassa, toivottavasti parantaa toiseen.

Juu eiköhän se siinä samassa parane kun Saipan karvaajat väsyy, sen jälkeen Jokerit saa avattua peliä eiliseen malliin. Nyt ei oikein pakit kerenny heittää kun laitaa pitkin kiekkoa keskialueelle.

Ja olihan Jokereilla kuitenkin jokunen maalintekopaikkakin. Ja kauheestihan toi Saipa laukoo, mutta ehkä vähän turhan kaukaa kun itse en muista kovin vaarallisia tilanteita PL. se Franssin pyörähtäminen oikeaan aikaan.
 

Lexa

Jäsen
Minä olen sitä mieltä, että nämä peräkkäisinä iltoina olevat pelit pitäisi kieltää kokonaan. Turun peli on ollut puolin ja toisin aivan hirveää katsottavaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Molempien joukkueiden peli oli kyllä aika sekaisin, mutta jälleen kerran TPS käytti maalipaikkansa paremmin hyväkseen.

Vai voisiko ajatella kerrankin niin, että kummatkin joukkueet pelaavat aivan yhtä loistavaa kiekkoa? Kaksi hyvää jengiä vastakkain eikä maalipaikkoja kummallakaan. Mä pidän tästä versiosta. Vapiskaa muut jengit kun kohtaatte Tepsin ja Lukon.

Kun nyt seuraa minkä tahansa liigajengin peliä täällä otteluketjufoorumissa niin illasta toiseen 90 prossaa kannattajista suoltaa vittuperkelettä vaikka kyseessä olisi Jokerit, Kärpät, Hifk, JYP, Ässät tai mikä tahansa kova porukka. Tää taitaa olla vaan meidän taso tällä hetkellä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Turun peli on ollut puolin ja toisin aivan hirveää katsottavaa.

Kieltämättä ei ole kyllä mitään jääkiekon hienouksia esitellyt tämä peli. Puolet erästä ylivoimaa eikä kummaltakaan joukkueelta montaa laukausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös