Niinpä. Uusi verkko olisi varmaan pitänyt vaihtaa kesken pelin?
Ei Kossun paikka todellakaan ole tuossa maskimiehenä. Joukkueen pienin mies ja vie paikan Salomäeltä.
Heh, Porissa paikataan maaliverkkoja nippusiteillä. Aika köyhää, mikä ei tosin yllätä, kun kyseessä on Porin tapainen kuoleva paskakaupunki.
Se oli kyllä Liivik tällä kertaa, joka pisti Zabon katolleen, mutta eihän sillä niin väliä, pääasia että kaveri on katollaan. ;)
ei varmaan olekaan mutta kun nuo tamin jutut vaihtuu sitä mukaa mitä tapahtuu... ja aina on oikeassa..
se tässä eniten vituttaa..
Viimeistään tämä matsi osoitti että tämän kevään teema on säälärien kautta kesälomalle. Voi voi.
Kuuntelen radiosta (957) ja selostajan mukaan Leimu tosiaan filmasi. Mutta Tapparan yv on niin paskaa, joten eipä sillä väliä.
Aika köyhää kun Suomen pääkaupunkina on Stadin tapainen pieni paskakylä, jossa on alle miljoona asukasta.
...
Selventäkääs joku mulle... Siis hyväksyttiinks Oulussa toi korkeella mailalla (30cm maaliriman yläpuolelta) tehty maali?
Selventäkääs joku mulle... Siis hyväksyttiinks Oulussa toi korkeella mailalla (30cm maaliriman yläpuolelta) tehty maali?
Silti ihmeen vähän Ässiltä taklauksia ensimmäisessä erässä. Kotona, varsinkin lauantai-iltaisin, yleensä vedellään vähän ronskimmin. Noh, peli on vielä nuori ja ehkä jo toisessa erässä nähdään Padaltakin (puhtaita) kovia niittejä.
Etkö parempaan pysty? Ei se ole minun vikani, että Pori on yksi Suomen köyhimmistä kaupungeista ja Ässien kotihalli luokaton läävä. En kuitenkaan ala valehdalla vain sen takia, että palstan porilaisille ei tulisi paha mieli.
No huhhijaa... Miksköhän tuol on ne kamerat olemassa? Joko vihdoin tulis hyllyä... (lukekaa että ei... 4 silmäparia ei nää selkeetä tilannetta ja kukaan ei viiti ees videolta tarkistaa) ja nää samat kaverit viheltää taas tiistaina.Kyllähän se hyväksyttiin. Normaalia toimintaa Oulussa tällä kaudella