Otteluseurantaketju SM-liiga La 20.11.2010 ‎

  • 72 427
  • 299

Ralph

Jäsen
On hyvä aika avata tämä kun piakkoin alkaa jo Jokerit-Ässät. Saa nähdä onko Hjallis(?) oikeassa.

Kello 18:30 pelataan Mansen paikallisvääntö, Kerho vierailee Raumalla ja J.Lajunen veivalee tälläkertaa Oulussa Kärppiä.

e: linkki vie Youtubeen.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien kolmonen alottanut melko väkevästi ja siitä tulikin Ässille sitten YV
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vajaa erä pelattu mutta pidän jo nyt Caldwellin pelityylistä: näyttäisi olevan nopeampi luistimilla kuin Mielonen ja ilkeämpi kuin Kudroc. Koko ajan tilanteiden jälkeen on pientä tökkimistä tarjolla ja ennen kaikkea tekee tämän vasta sitten kun kiekko on jo turvallisilla vesillä.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Caldwelliltä ihan hyvä eka erä tämän kauden Ässissä.

Nopeat, kunnon syötöt, ja kaikinpuolin maltillista ja rauhallista tekemistä. Tästä on hyvä jatkaa.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin hirveää paskaa tarjosi Jokerit kotiyleisölleen ensimmäisessä erässä, ettei meinaa veri kiertää. Tätä menoa areena ammottaa typötyhjänä. Minulla ei riitä enää sanat kuvaamaan tätä touhua.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Hartwallilla nykyään aina näin olematon ja muovinen tunnelma? Tai siis.. entistä olemattomampi ja muovisempi.

Katso sitä peliä ja mieti tekeekö tuota lammaslaumaa mieli kannustaa. Porin latoon on myös varmasti hieman helpompi luoda tunnelmaa, kuin jättiläismäiselle Hjartwalille.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Niin hirveää paskaa tarjosi Jokerit kotiyleisölleen ensimmäisessä erässä, ettei meinaa veri kiertää. Tätä menoa areena ammottaa typötyhjänä. Minulla ei riitä enää sanat kuvaamaan tätä touhua.

Eipä tuossa paljon tunnu olevan tunnetta eikä tahtoa mukana. Kunhan vaan pelaillaan&ollaan läsnä ja kuitataan siitä sit hyvät palkat. Jotenkin se vaan näyttää siltä että ei kiinnosta paskan vertaa.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Eipä tuossa paljon tunnu olevan tunnetta eikä tahtoa mukana. Kunhan vaan pelaillaan&ollaan läsnä ja kuitataan siitä sit hyvät palkat. Jotenkin se vaan näyttää siltä että ei kiinnosta paskan vertaa.

Heh, 2000-luvun paras ja ehkä toiseksi paras ovat siis täysin samassa tilanteessa. Kärppien peleissä on juuri tuo läsnäolemisen meininki :D Vertaistukea on tarjolla Oulun suunnalta.

Käy muuten tuo koko lyhyt viestisi kuvaamaan lähes jokaista Kärppien kotipeliä.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Hartwallissa on tällä hetkellä meneillään yksi ehdottomasti huonoimmista lätkämatseista, mitä itse olen "päässyt" todistamaan. Tunne puuttuu täysin kummaltakin joukkueelta. Uskomatonta surffailua.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Hartwallissa on tällä hetkellä meneillään yksi ehdottomasti huonoimmista lätkämatseista, mitä itse olen "päässyt" todistamaan. Tunne puuttuu täysin kummaltakin joukkueelta. Uskomatonta surffailua.

Ilman minkäänlaista provoilua, tuo sopisi lähes mihin tahansa näkemääni vähämaaliseen peliin, missä Ässät on vieraana. Oulussa on ollut parina viime vuonna kaksi peliä, mitkä Ässät voitti 1-2 jatkoajalla, mutta jossa kumpikin joukkue olisi ansainnut tasan nolla pistettä. Toki varmasti samalta tuntuu muidenkin joukkueiden osalta, ellei ihan kärkikamppailuja lasketa mukaan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ohhoh, Tapsa rykäs maalin!!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Näki Tapsan ilmeestä että oli mukavaa maalata vaikka Dehner vähän avustikin!

Ässät taas yv. Lisää maaleja??
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt Joppe laita se limppu maaliin!
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Voi voi, Jokerit perseilee urakalla. Nyt voisi oikeasti kenkäistä se Jortsun ihan vaan vaikka huvin vuoksi pihalle.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Nyt voisi oikeasti kenkäistä se Jortsun ihan vaan vaikka huvin vuoksi pihalle.

Vaihetaa Haapakosken Mikon kanssa päittäi. Kaupanpäällisiksi saisitte vielä Pörhöltä kuukaudeksi auton käyttöön (:

Kunhan tuo Blegimatsi nyt alkais ja pääsis Tenki irti!! Lauantai kiimaa!
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Surkuhupaisa YV Jokereilta. Jannut leipoo ja leipoo eikä 5-3:n aikana tainnut tulla yhtäkään vetoa. Pulkkinen penkillä koko 5-3:n ajan... Huhuu!
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä on Kovasta ikävä Jokereiden pakistoon. Ylivoima ihan surkeeta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös