Otteluseurantaketju SM-liiga La 20.10.2012

  • 105 750
  • 273
Tila
Viestiketju on suljettu.

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
No niin, eli Bluesilla reilut 140 minuuttia ilman maalia. Taidan repiä housuni nyt.
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Porilainen kiekkokulttuuri on kuollut. Savinainen hattutemppu ja ei yhtään hattua jäälle...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kärpät - Blues

Nyt sitten vielä kolmas erä!

Tää on Aralle ja joukkueelle näytönpaikka eli kuinka klaarata tämmöinen peli kotiin alkamatta peruutella ja antamatta kaverille saumaa päästä mukaan - maalikin Bluesille ja peli on taas ihan auki. Viimeksi KalPaa vastaan tuli sulaminen kahden maalin johdossa, joten mitään ei ole vielä ratkaistu.
 

ebsonblues

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Taitaa sitten Bluesilla tulla kolmas nollapeli vieraissa peräjälkeen...
 

MVP8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä oon pelkän kolmannen erän nähnyt, joten voisiko joku sanoa onko Ilves ollut 2 ensimmäistäkin erää noin paska? Tuolla pelillä ne ei enää ensi kaudella liigassa pelaa, sanokaa mun sanoneen.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porilainen kiekkokulttuuri on kuollut. Savinainen hattutemppu ja ei yhtöön hattua jäälle...

Hitsareilla ei mitään hattuja oo, pakkasella vois olla pipoja mutta ei oo vielä pakkasta. Eikös tämä ole aika selvää?
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Hitsareilla ei mitään hattuja oo, pakkasella vois olla pipoja mutta ei oo vielä pakkasta. Eikös tämä ole aika selvää?

Kempin metallimiehensuikkaa tarvitsee oletettavasti töissä niin paljon ettei kannata heittää jäälle.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä oon pelkän kolmannen erän nähnyt, joten voisiko joku sanoa onko Ilves ollut 2 ensimmäistäkin erää noin paska? Tuolla pelillä ne ei enää ensi kaudella liigassa pelaa, sanokaa mun sanoneen.
En ihan täydellä keskittymisellä seurannut, mutta juuri viisi minuuttia sitten kommentoin kotisohvalla, että mestistason kiekkoa pelaa Ilves juuri nyt. Kamalasti virheitä, eikä juurikaan järkeä hyökkäyksissä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nojoo, Ässät sai 1-1 ja 3-1 maalin tuomarivirheiden takia.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä oon pelkän kolmannen erän nähnyt, joten voisiko joku sanoa onko Ilves ollut 2 ensimmäistäkin erää noin paska? Tuolla pelillä ne ei enää ensi kaudella liigassa pelaa, sanokaa mun sanoneen.

Eipä ihmeellisyyksiä esittänyt kahdessa ensimmäisessäkään, mielestäni kuitenkin Pata sai jostai kaivettua vielä yhden vaihteen ollen näin kahdesta huonosta parempi.

Jotain on kyllä tehty kesällä oikeinkin, koska ei ole ensimmäinen peli, jossa Ässät on vastustajaa terävämpi, sekä paremmalla jalalla liikenteessä päätöserässä. Vihdoin se realisoitui myös maalein.

Ilveksen selkärangan taittanut kolmas maali oli mielestäni kyseenalainen.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Häh? En minä sitä meinannut. Lähinnä sanoin tuohon kun Ilveksen peliä kysyttiin. Vaikutti varmasti paljon kun 4min yv:tä ei saatukkaan vaan maali omiin.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
TPS antoi 3-1 maalin jälkeen huolestuttavan helposti aloitemahdollisuudet Tapparalle. Johto on osin ansaittu mutta kyllä täytyy tunnustaa että Niittymäki on ottanut monta huipputorjuntaa!

Josko tästä kaavitaan se vapauttava voitto..
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Miten Nummelin on pelannut?

Ei ole ihmeitä esittänyt. Välillä Tepsin peli näyttää hyökkäyspäässä tukehtuvan siihen, kun koitetaan hakea kiekkoa Nummelinille paikoista joista voisi itsekin vetää.

Tappara pitää kiekkoa tehottomasti ja TPS tekee maalit. Tuokkola voisi koittaa joskus ohjata kiekkoja pois parhailta riparipaikoilta tai yrittää ottaa ykkösen ylös. Kolmannelta erältä ei voi kyllä nähdyn perusteella kauheita odottaa.
 

Ralph

Jäsen
HPK tehnyt molemmissa erissä yhden maalin, molemmat maalintekijät tekivät uran ensimmäiset maalinsa. Eiköhän kolmannessakin joku tee ja kun ainoa Kerhon miehistöstä joka ei maalia ole liigassa tehnyt on Johan Larsson, hän osunee sitten avausottelussaan. Mm. maalivahti Mika Järvinen on myös osunut, kakkosmokke Juuse Saros tosin ei.
 

snoukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nykyään voi joka pelin jälkeen sanoa Bluesista että kauden surkeinta peliä. Ollaan pudottu normitasolle ellei allekin.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Nykyään voi joka pelin jälkeen sanoa Bluesista että kauden surkeinta peliä. Ollaan pudottu normitasolle ellei allekin.

Just tuumin äskeisessä erässä että Petu Matikaisen aikana näytti peli runkosarjassa aika usein tuollaiselta.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No eipä Ilves tuolla pelillä voittoa ois ansainnutkaan, turpaan tulee kaikilta ja pahasti. Harmittaa vaan SM-Liigan tuomaritoiminta... Joka kierroksella tulee isoja virheitä tuomarille/tuomareille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös