No niin, tätä onkin odotettu. Kannattaa keskittyä nyt ihan ensin niihin Mestis-peleihin.
Porilainen kiekkokulttuuri on kuollut. Savinainen hattutemppu ja ei yhtöön hattua jäälle...
Oliko vielä Vellun uran eka hat trick?
Hitsareilla ei mitään hattuja oo, pakkasella vois olla pipoja mutta ei oo vielä pakkasta. Eikös tämä ole aika selvää?
En ihan täydellä keskittymisellä seurannut, mutta juuri viisi minuuttia sitten kommentoin kotisohvalla, että mestistason kiekkoa pelaa Ilves juuri nyt. Kamalasti virheitä, eikä juurikaan järkeä hyökkäyksissä.Mä oon pelkän kolmannen erän nähnyt, joten voisiko joku sanoa onko Ilves ollut 2 ensimmäistäkin erää noin paska? Tuolla pelillä ne ei enää ensi kaudella liigassa pelaa, sanokaa mun sanoneen.
Nojoo, Ässät sai 1-1 ja 3-1 maalin tuomarivirheiden takia.
Mä oon pelkän kolmannen erän nähnyt, joten voisiko joku sanoa onko Ilves ollut 2 ensimmäistäkin erää noin paska? Tuolla pelillä ne ei enää ensi kaudella liigassa pelaa, sanokaa mun sanoneen.
"Jätkät hei! Se 7. maali ei ollu mun!"Nojoo, Ässät sai 1-1 ja 3-1 maalin tuomarivirheiden takia.
Miten Nummelin on pelannut?
Nykyään voi joka pelin jälkeen sanoa Bluesista että kauden surkeinta peliä. Ollaan pudottu normitasolle ellei allekin.