Otteluseurantaketju SM-Liiga La 2.10.2010

• 161 841
  • 702

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olikin hyvä veto vaihtaa Ipan Peltola eilen pois liigapörssi-tiimistä, nyt se sitten pamautti komean maalin!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä pomppii Kerholle tänään
3-1 Pulliainen

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tulosvedossa tulee varmasti komia kerroin jos IFK menee yli kymmenen maalin tänään...

Malaco

Jäsen
Kyllä TPS tekee tän taas ihan itse. Ei voi joka pelissä ylivoimalla soida omissa. Se jos mikä syö yleistä taistelufiilistä, joka muutenkin huitelee jossain nilkkojen korkeudella. Leimeen pitäisi kyllä jo keksiä jotakin tai sitten ihan suosiolla siirtyä sivuun, siis ihan omasta tahdosta. Alivoima on myös liigan heikointa eli juuri ne palaset, joilla nykylätkä ratkotaan.

Edit. Ja kirjoittaessa 0-2!

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
3-1 Hämeenlinnassa. Pulliainen laukoi, mutta kiekko muutti suuntaa Bluuseripakin mailasta. Ei tiedolla, ei taidolla vaan tuurilla!

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kylläpäs tuli taas vaikea peli Jokereille! Jotenkin näytää hengettömältä Jokereiden peli! Ilves 2-1 johtoon!

Kuunteleeko kukaan muu JYP-SaiPa -matsia iskelmä kaakkois-suomen kautta? Mulla pätkii ärsyttävästi vaikka netti on varsin nopea - ei viitsi oikein kuunnella jos nykii näin... kiertääkö ne piuhat jostain perkeleen Kinshasan kautta vai mikä

Ralph

Jäsen
Kerrankin tämmönen peli Kerholla että onnetar on HPK:n puolella.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Vois nyt saatana edes hiukan puolustaa vaikka peli onkin taputeltu.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pelaako tuo Hurme krapulassa/sairaana/loukkaantuneena?

chubster

Jäsen
Kuunteleeko kukaan muu JYP-SaiPa -matsia iskelmä kaakkois-suomen kautta? Mulla pätkii ärsyttävästi vaikka netti on varsin nopea - ei viitsi oikein kuunnella jos nykii näin... kiertääkö ne piuhat jostain perkeleen Kinshasan kautta vai mikä

Mikset kokeile Radio jyväskylän nettistreamia? Toiminu minulla aina moitteettomasti! (tästä hetkestä ei tietoa, sillä seuraan peliä televisiosta)

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vois nyt saatana edes hiukan puolustaa vaikka peli onkin taputeltu.

Nyt tarvitaan hieman toisenlaista taputtelua... vaikka ei pisteitä saada niin mustelmia voidaan antaa!

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ässillä samanlainen veskarirumba, kun Tepsillä Blues-pelissä. Molempien joukkueiden veskat saa uran ekat liigaminuutit, päästävät 2 maalia ja takaisin vaihtoon ja vielä pienessä ajassa..!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jes Laamanen sai osumaa käteensä, kohta siellä ei ole kuin Kärmeniemi, Holmberg ja Alatalo pakissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy