Jos muistat millainen Levonen oli pelaajana, niin aika pahasti saa sanoa, jotta käytöskymppi heilahtaisi.Hah. Rask protestoi todella näkyvästi mutta ei saa kymppiä. Vittu sä oot Levonen paska. Lisää bisseä... Sulle, mulle...
Jos muistat millainen Levonen oli pelaajana, niin aika pahasti saa sanoa, jotta käytöskymppi heilahtaisi.Hah. Rask protestoi todella näkyvästi mutta ei saa kymppiä. Vittu sä oot Levonen paska. Lisää bisseä... Sulle, mulle...
Pelaamalla eri tavalla kuin tänään, neropatti.
Tai jospa olisi pelannut ihan vaan paremmin kuin tänään? Uskomatonta että tämäkin pitää selittää...Onko pelitapa tässä yhteydessä sama kuin pelikirja? Eli pelaamalla eri pelikirjalla. Silloin kun Ässät ottaa valkoiset sivut niin tulee pisteitä. Tänään tuli keltaiset sivut käteen niin kusivat housuihin.
Kyllä se totta on, kun Jokereista on kysymys!Voi helvetin helvetin helvetti! Ei voi olla.. Perkele!
Voi helvetin helvetin helvetti! Ei voi olla.. Perkele!
Onko pelitapa tässä yhteydessä sama kuin pelikirja? Eli pelaamalla eri pelikirjalla. Silloin kun Ässät ottaa valkoiset sivut niin tulee pisteitä. Tänään tuli keltaiset sivut käteen niin kusivat housuihin.
Tuleekohan yhden pelin jäähyennätys HIFK - Ässät matsissa?
Voi luoja... Pelikirjastahan kaikki on kiinni? Oletko kuullut esim. valmistautumisesta?
Eiköhän Ässät ottanut lopulta aika paljon jäähyjä ihan silkasta turhautumisestakin.Ja mä sanon, että IFK sai järjestelmältä kotiedun lisäksi tuomariedun. Jäähyjen tasapaino yhden suhde puoleentoista. Jokainen teistä voi miettiä, mitä se tarkoittaa energiassa.
Ootko kuullut koskaan Petteri Sihvosesta? Se on kirjasta kiinni hänen ja muiden Hämeenlinnan maakareiden mielestä. Ei silloin valmistautumisella ole mitään merkitystä. Senhän takia Jukka Jalonen on hyvä jätkä ja Shedden mulkku. Ja juuri joku sanoi, että pelataan eri tavalla, joten eri pelikirjalla.